Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit totaal niet... en waren er net zo als nu ook geen kwaaltjes te bekennen! Maar mischien beschouw ik dit toch wel als een kwaaltje.. ik heb zoooooon vet haar. Ik was mijn haar altijd om de dag omdat ik erg moeilijk haar heb na het wassen qua uitkammen enzo. Maar als ik het vandaag was... dan is het de volgende dag dus super vet echt niet lekker gewoon. Heeft iemand daar ervaring mee? en waren er middeltjes die hielpen ipv toch elke dag je haar te gaan wassen?
Geen ervaring mee, mijn haar wordt juist droger. Maar head & shoulders droogt je haar enorm uit. Misschien helpt dat?
Mijn haar is ook mega vet moet het om de dag wassen en kan het niet meer met conditioner wassen dan is het gelijk vet. Trouwens hebben jullie ook last van puistjes? Ik dus wel en behoorlijk wat meeeters en die heb ik normaal dus niet word er stapel dol van . xxx jet
JAa ik vind het echt kut... de volgende dag gewoon al super vet haar! Nee ik heb geen puistjes en die had ik bij de eerste ook niet. Geloof ook niet dat er echt iets is wat daar voor werkt? of wel?
Mijn Vk zei van niet maar mijn zus en schoonzus hebben een eigen schoonheidssalon en die ja die zeggen goed schoonhouden maar het werkt echt niet ik smeer en maak schoon maar helaas Dat haar ja echt wil dan ook niet zitten het komt zelden voor dat mijn haar echt wil zitten nu.
ik had t ook in t begin dat mn haren na 1dag al vet was,nu gelukkig niet meer,hormonen he!poeh wat ze allemaal niet kunnen doen! groetjes krulliewullie
hoi.. hier nog iemand.. ik heb al vanaf het begin van mijn zwangerschap last van puistjes, maar nu is het wel heel erg en dat vette haar trouwens ook.. niet normlaal meer.. kan het volgens mij 2 x per dag wassen hihi.. ach ja die hormonen he... Liefs
Bij mij is het langzaamaan minder geworden. In het begin moest ik ook echt om de dag m'n haar wassen. Ik heb wel last van een vette huid en pukkeltjes op m'n schouders.
Hoi, Hier nog iemand met normaal droog haar en geen puistjes en nu... vet haar en een gezicht vol puistjes. In combinatie met een lijf als een olifant (door teveel vocht vasthouden) zie ik er nou niet echt uit als een stralende zwangere. Maar ja, het is voor het goede doel. Wat ik eigenlijk nog wel het ergste vind is dat ik normaal een enorme bos krullend haar heb en sinds de 5e week van mijn zwangerschap is het helemaal sluik en recht. Volgens mijn kapster kan het best zijn dat het straks weer krullend wordt, maar toch, ik baal er stevig van. Gr. Naja
over vet haar durf ik niet zo goed te zgg, want ik was mijn haar elke dag, maar pukkeltjes des te meer. Heb er nog nooit eerder last van gehad, maar vooral mijn hele rug zit eronder.. Groetjs
Ja, heel herkenbaar, ik moet ook om de dag mijn haar wassen. Als ik dat niet doe ziet het er niet uit.
mijn haar is ook vetter dan anders.. bij vorige zwangerschap ook niet gehad. Ook is mijn gezichtshuid vetter dan toen..