Hallo, Ik ben nou al heel lang ni ongesteld ik denk al een 8 weken ongeveer. daarbij heb ik wel symptomen als, -moe -misselijk -zere borsten -veel plassen -zere buik -zere rug enz. Nou ben ik toch wel vrij onregelmatig ongesteld geweest de laatste tijd kan het dan toch zijn dak ik zwanger ben? ondanks dat ik wat ik vorige week negatief heb getest?
Hoi, Ja dat is zeker wel mogelijk, ze beweren dat het zeldzaam is, nou geloof mij dat is het NIET! gewoon nog een keertje testen en anders naar de huisarts gaan? Succes in ieder geval.
ik sloeg ook zo 3 maanden over met ongesteld zijn! en was niet zwanger! ik was 4 nov voor het laast ongesteld maar me eisprong was pas 1 dec zit ook alweer 2 weken verschil tussen! je lichaamis een raar iets hoor grt lisette
Je huisarts kan een bloedtestje doen om een zwangerschap uit te sluiten (of te bevestigen.) Als je niet zwanger bent, wordt het afwachten... vervelend is dit voor je, meid.
Hoi juud, en iedereen natuurlijk Ik zit met hetzelfde probleem al 2 weken overtijd en negatieve testen. vandaag toch maar even naar de huisarts. heb wel een lange cyclus (tussen de 5 a 6 weken) maar sla nooit over. Ik ben heel benieuwd wat me nu te wachten staat. ik durf nergens op te hopen en tevens zit ik nog maar in ronde één. ik hou jullie op de hoogte groetjes Shar
Hoi shar, Dat is vervelend. Lastig he dat wachten. Ik heb het idee bij mij dat omdat ik er zo op gefocust ben het niet goed kan gaan. Stom natuurlijk. Ik hoop dat je wat later toch positief zal testen. Succes! liefs, Elba
Ik heb 9 jr pil gebruikt en 1e mnd na 30 dagen ongi. 2e maand was week overtijd, allerlei symptomen van zwangerschap maar negatieve test.. Dacht zal wel bij ontpillen horen maar 2 weken later weer getest en ja hoor, ben toch echt zwanger!