zoals het onderwerp het al zegt, tijdens het plassen het gevoel dat je onderbuik in elkaar krimpt. Heb er sinds een paar dagen erg last van... weet iemand of dit een verschijnsel van zwangerschap is of hoeft dit er niet mee te maken hebben? of heeft iemand die zwanger is / was dit ook gehad? BEDANKT!
ik ben nu 7 weken, maar heb ook erg last van krampen/steken. gelukkig is het deze week al een stuk minder! Maar als ik idd na de wc ga, en er druk op zet, dan schiet er bij mij ook een pijnscheut in...
hoihoi ik geef een beetje een late reactie maar ik wilde gewoon even antwoord geven wat jij beschrijft heb ik ook bij mij is het me eisprong! dus misschien bij jou ook wel ?
hoi ik heb hetzelfde misschien is het dan toch zo oh ik hoop het zo. nog een weekje wachten (ruim) groetjes mik
Je weet ondertussen al dat je zwanger bent maar toch wilde ik nog even reageren. Ik had precies hetzelfde. (Bij plassen een kramp in mijn onderbuik.) Dit had ik nog nooit eerder zo gehad maar nu het was wel één van de tekenen die mij deed vermoeden dat ik zwanger was. En wat blijkt...... Een juni mama! Goed hé!?
ja ik ken het ook dat gevoel ik kan je alleen nog niet vertellen of dat idd met zwangerschap te maken heeft.. over 3 dgn kan ik testen.... xxx
ik heb dit ook in het begin en ook op het eind van de zwangerscap gehad en niemand wist wat het was. mijn conclusie was toen maar dat ik misschien een gevoelige baarmoeder had en als je de blaas dan leeg laat lopen en de steun onder de baarmoeder wegvalt dat dit misschien dat gevoel geeft. ik zou me e rniet druk over maken want zie mijn banner ze is er en helemaal gezond dus wie weet