Vet haar

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 15 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ik denk nog steeds niet dat je hier echt wat aan kan veranderen. Als ik zwanger ben hoef ik het maar 1 keer per week te wassen met shampoo. Zo gauw ik bevallen ben moet het weer naar om de dag. En dan kan ik gaan rekken wat ik wil dat wil gewoon echt niet. Ik heb me er bij neergelegd en was het dus gewoon om de dag.
     
    Typicalme vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hè bah. Dit is exact wat ik ervaar en niet wilde horen ;)
     
  3. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.552
    3.019
    113
    Vrouw
    Hoi, om de dag wassen is ideaal, maar mijn tip is om conditioning voor het wassen te doen! Na het wassen het wassen het liefst geen conditioning! Conditioner goed uitspoelen voor het aanbrengen van de shampoo, en ook alleen 1x shampoo erin.. voor het kammen na het wassen , een styling mousse of id en idd niet vanaf de hoofdhuid aanbrengen.. ik hoop dat het voor jou ook werkt..
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.308
    7.260
    113
    Ik heb ook donker haar en met tijden wordt het ook sneller vet. Ik ga van los haar naar invlechten met droogshampoo, en als het echt net niet meer kan, dan een knot op m'n kop met droogshampoo.
    Ik was mijn haren maar 2x in de week. Ik sport fanatiek dus ook dat werkt niet echt lekker mee. Maar wil niet meer wassen omdat dan het eind zoek is.

    Loop dus gewoon heel vaak in een knot :roflmao:. Ik zorg wel echt dat het er nooit onverzorgd of vies uit ziet. Als ik iets vreselijk vind bij een ander is het wel vet haar.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina