Positief verhaal hier! Meerdere keren bloedingen gehad icm met buikpijn en ben nu toch echt bijna 33 weken zwanger. En wat betreft dat je buikje weg is is heel normaal rond dit termijn. Inderdaad een darmenbuikje geweest waarschijnlijk. Sterkte maar hou moed hoor
Lieve meiden, De echo was goed. Kwam op 12 weken en 3 dagen. Dat al mijn klachten in 1 klap weg waren samen met het bloed/bruinverlies maakt wel dat ze niets kunnen garanderen (dat is 4 x genoemd), maar het kindje doet het goed. Een hele lieve begripvolle gyn, ik mag voorlopig iedere week een echo!
Ach wat een mooi nieuws, Prachtig plaatje ook van je lieve kindje. Echt blij dat alles goed was voor je
Ach lieve schat, garantie heb je nooit helaas... Ik ben blij dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad vandaag en dat je zo'n fijne gyn hebt!!
Ah wat ontzettend fijn dat je een goede echo hebt gehad en wat een mooie echo! Kindje laat zich al goed zien zeg. Garantie heb je inderdaad nooit.. je kan je er heel onzeker door laten maken, of (klinkt simpel, I know) je kan ook keihard gaan genieten. Je weet het namelijk nooit, dus het kan ook goed gaan! Positief blijven en focussen op de mooie dingen! Geniet van je zwangerschap en van het wondertje in je buik
Fijn dat je echo goed was en dat je gyn zo met je mee denkt! Hopelijk kun je gaandeweg steeds meer genieten van jullie wondertje!
Wauw kijk dan wat een prachtige echo! Ik hoop echt dat alles goed gaat meis maar het klinkt heel hoopgevend!
Wat geweldig al die lieve reacties. Nu moet ik de knop weer proberen om te zetten en vertrouwen te krijgen. Vind het nog wel eng om te gaan poepen
Jeetje meid wat een heftige dagen zo, gelukkig wel 2x een goede echo. Ik duim dat het allemaal goed blijft gaan en je vanaf nu iedere week een mooi bewegend kindje ziet op de echo's! Dikke knuffel vanaf hier!
Wat een ontzettend mooie echo. Ik blijf voor je duimen en hoop dat je nog meer mooie echo's mag gaan krijgen! Dikke knuffel en houdt moed
Fijn dat de echo goed was, maar veel rust nemen en proberen te vertrouwen op je lijf. Rustig aan en dikke knuffel
Oohh, wat schrikken zeg! Ik heb net een zelfde soort verhaal geplaatst. Ook 12 weken. Ik durf ook helemaal niks te doen nu. Is het bloeden bij jou inmiddels gestopt? Ik vind het doodeng
Lieve meiden, weer vette stress. Ik kreeg enorme kramp (darmen) en toen ik naar de wc ging kwam er echt een straal bloed! Zoveel helder bloed was het de vorige keer niet het was nu echt erger dan de vorige keer. En mijn buik voelt nu heel vervelend. Ik ben bang maar voel me ook niet goed genoeg om naar het ziekenhuis te gaan. Ik denk dat ik morgenochtend wel bel.
Ik was een stille meelezer van je topic. Wil nu toch even reageren omdat ik zo met je meeleef nu. Ik had je bericht gelezen, ging tv kijken, maar het liet me niet los. Wat omzettend naar zeg. Weet je zeker dat het darm krampen waren? Bloed je nu nog? Mocht je toch erg ongerust zijn en/of je krijgt echt pijn en krampen, bel dan gewoon even. Dan maar naar de hap hoor. Echt meid, anders wordt het een lange dag morgen vol spanning en zorgen. Ik onthoud altijd wat mijn vriendin zegt die op de spoed werkt als arts: Feline er bellen mensen op zaterdagavond met een ingescheurde teennagel.... Houd je sterk!!