Vet in de stress

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wenssinds2013, 6 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ga gewoon naar de HAP! Of bel je verloskundige. Maar ga niet de hele avond in stress zitten. Sterkte.

2. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Ja ik bel morgenochtend om af te stemmen wat ik het beste kan doen omdat ik maadag al een echo gepland heb staan. Mijn buik voelt nu weer rustig geen krampen meer.

Ik denk dat ik me nu rustig hou en zo lekker ga slapen. Ze kunnen toch niets doen behalve kijken om me gerust te stellen maar aan t bloedverlies aan zich doen ze niets.

Omdat t samen met het poepen was hoop ik op een gesprongen ader. Ben wel geschrokken van de hoeveelheid bloed.

3. Wenssinds2013

Als ik kan komen moet ik alleen. En de vorige keer heb ik 2,5 uur moeten wachten en zat ik daar enorm in de stress. Volgens mij is het voor het kindje beter als ik naar bed ga en morgenvroeg bel.

4. Kayl

Kayl Actief lid

23 nov 2015
    150
    20
    18
    Ik zit het even van te voren te lezen .. maar jeetje wat moet jij je rot voelen nu..

Ik hoop dat je toch even gaat bellen want dit klinkt niet goed. Ga op je gevoel af!

Ik wil je iniedergeval sterkte wensen

5. Wenssinds2013

Ik heb gebeld. Als ik nu of morgen ga moet ik wachten bij de spoedeisende hulp. Ze zei we kunnen niets voor je doen met dit termijn alleen kijken naar het kindje. Vaak kunnen ze de oorzaak van t bloed niet vinden en t ook niet stoppen.

Ze kon het niet zeggen maar het kan heel goed een gesprongen bloedvat zijn omdat het tijdens het poepen was.

6. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Oh wat naar weer!
    Ik hoop straks weer een positief verhaal van je te horen..
    In bed blijven leek mij ook de beste beslissing. Plat liggen (en slapen) leek mij het meest logisch toe het me overkwam op de één of andere manier.

Heel veel succes vandaag! (ik neem aan dat je een echo krijgt?)

7. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Wachten is niet leuk, maar ik zou toch wel graag willen weten of alles goed is en niet nog een dag langer willen wachten, maar dat is persoonlijk.
    Ook al kunnen ze alleen naar je kindje kijken en zien ze vaak de oorzaak niet, misschien zien ze die nu wel, je weet het niet? En toch fijn om te weten of alles goed is met je kindje toch?
    Succes met welke beslissing je ook maakt en ik hoop weer op een positief bericht!

8. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
  9. Wenssinds2013

Ik heb vanochtend zelf het hartje gehoord met een apparaatje die ik thuis heb en ga morgen naar mijn afspraak.

Ik ga daar wel bespreken hoe we dit in de toekomst gaan doen. Omdat t stress niveau voor mij van de vorige keer, 2,5 uur met een hoge hartslag bij de spoedeisende hulp, echt niet te doen was.

Ik vind het toch raar als je bijna 13 weken zwanger bent waarom je dan niet bij verloskunde een echo mag krijgen. 3,5 jaar geleden met mijn miskraam kon dat wel.

Ik heb geen bloed meer verloren, wel wat last van buik gehad. Maar niet krampend. Ik ben er zelf wel gerust over. Ik heb toch het gevoel dat het een gesprongen ader of bloedvat is omdat het in een keer best wel veel was met best wat kracht bij het poepen en ik daarna ook niets meer gezien heb,

Ik laat jullie het morgen horen.

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Heb je geen scheurtje bij je anus door het drukken... heb ik ook gehad, heelt heel moeizaam en bloed ontzettend.. sterkte in ieder geval!

11. Wenssinds2013

Nee denk dat je dat ook wel voelt En ik voelde het ook uit mijn vagina komen en zag dat ook met afvegen.

12. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Wat een onzekerheid zeg! Fijn dat je zelf het hartje hebt gehoord gisterochtend.

Hopelijk vandaag een goede controle en kun je met je verloskundige bespreken hoe of wat mocht het nog een keer gebeuren (maar hoop van harte dat het niet meer gebeurd!!). Sterkte!

13. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    En hoe was je echo @Wenssinds2013 ? Hoop op goed nieuws!
    En wat zei ze voor een volgende keer?

14. Wenssinds2013

Kindje doet t goed. Op de echo was verder geen aanleiding te vinden voor de bloeding. Nu moet ik volgende week vrijdag voor een uitstrijkje van de baarmoedermond. Vind het eerlijk gezegd maar niets.

Frummels en Sado vinden dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.056
    113
    Fijn dat de echo goed was! :)

16. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Wat goed om te horen, wat fijn! Waarom moet je voor een uitstrijkje?

17. Wenssinds2013

Ja ze willen alles uitsluiten mbt het bloedverlies

18. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Als je zwanger bent mag je geen uitstrijkje laten doen. Tot 6 maanden na de bevalling niet zelfs. Staat op de site van het RIVM. Of is er een speciale reden voor? Het kan schadelijk zijn voor je zwangerschap..

19. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Oh, lees nu je reactie. Oke. Ik zou er ook niet gerust op zijn..

20. Wenssinds2013

Waar staat dat dat schadelijk is, kan dat zelf niet vinden!

Deel Deze Pagina