Vet in de stress

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wenssinds2013, 6 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

2. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
  3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
  4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een uitstrijkje gehad tijdens 1 van mn zwangerschappen vanwege bloedverlies. Gedaan door de gyn, die weet wel wat ie doet lijkt mij?

5. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Ik heb besloten het uitstrijkje niet te doen. 26 oktober heb ik een uitstrijkje gehad bij de fertiliteitsafdeling. Ik heb net gebeld of daar alleen getest is op infecties of niet. Uitslag pap 1 en al t andere ook goed, beter kon niet. Ze zegt je hoeft geen uitstrijkje baarmoederhalskanker is uitgesloten. Wel is t verstandig dat ze naar mijn baarmoedermond kijken zei ze om een infectie uit te sluiten. Dus ik laat mijn afspraak wel staan zodat ze kan kijken maar ik laat geen uitstrijkje doen.

Be Happy, Noushka en Frummels vinden dit leuk.
  6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Goede keuze, anders is het dubbelop in zon korte tijd en dat is natuurlijk nergens voor nodig.

Nog bloed verloren? Hoe voel je je nu?

7. Wenssinds2013

Ik merk dat ik me nog erg onzeker voel. Geen bloedverlies meer gehad maar tot nu toe is het iedere zaterdag dus heb niet echt zin in het weekend.

Vandaag met een intens ongesteldheidsgevoel opgestaan. Ik weet dat dit waarschijnlijk bandenpijn is maar word er toch onzeker van.

8. Kleinwonder87

14 aug 2017
    50
    39
    18
    Vrouw
    Drenthe
  9. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Tot nu toe heb ik alleen mee gelezen maar wil nu toch even reageren mbt je onzekerheid en gestress. Echt super vervelend zo voor je. Ik leef met je mee. Ik heb voor dat ik zwanger was van mijn eerste ook een miskraam gehad, daardoor was ik tijdens de eerste weken ook super onzeker en gestresst. Ik voelde van alles en had ook veel last van steken en krampen. Ik ben toen via de verloskundige bij een POP poli in het ziekenhuis beland. Zei begeleiden jou en je kan das je zorgen uiten. Ze plannen dan bijvoorbeeld na controles of echo’s een gesprekje bij die POP poli zodat je je ei kwijt kan. Ik heb toen 2 extra echo’s gehad omdat ik mij onzeker voelde en ik mocht desnoods iedere week langskomen om naar het hartje te luisteren. Dit alles heeft mij toen erg goed geholpen. Misschien eens even navraag doen bij jou in de buurt.

In ieder geval succes en sterkte. Probeer toch te genieten en probeer hoe moeilijk het ook is niet al teveel op de pijntjes/krampjes etc te letten.

10. Wenssinds2013

Het ging goed, maar vandaag weer bloedverlies. Ik kan er niet aan wennen blijf er onzeker van.

11. Kleinwonder87

14 aug 2017
    50
    39
    18
    Vrouw
    Drenthe
    Wat ontzettend vervelend dat het bloed-verlies blijft. Snap dat je zo onzekerder wordt, helemaal als er geen aanleiding te vinden is. Houdt moed en ik blijf voor je duimen ❤️

Deel Deze Pagina