Vet in urine

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door margreet78, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    herkenbaar heb ik ook pas gehad schrok me wild

2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.602
    1.061
    113
    Hier
    Ben je vandaag nog naar de ha gegaan

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Zat ook te denken aan een restje van een zetpil of bijv van wc-papier???
    Dat trillen met hoge koorts is gewoon een reactie van het lichaam op de koorts en probeert af te koelen door te trillen... (koude rillingen)

4. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Zondag was haar zusje ook al dagenlang erg ziek en daar ben ik mee naar de HAP geweest. Iom de HA heb ik haar toen ook meegenomen omdat zij zondag ook ineens veel zieker werd. Beide meisjes zijn aan de AB gegaan ivm oorontsteking/beginnende longontsteking en na dagenlang hoge koorts knapt ze sinds gisteren eindelijk op.

Dat vettige lijkt gedeeltelijk verklaard, het komt niet van de zetpillen (want die heeft ze gisteren niet meer gehad en toen dreef er nog steeds olie op), maar we kwamen er achter dat ze steeds als ze moet plassen, wat nattige scheetjes laat. Dus waarschijnlijk komt het daarvan. Al blijft het bijzonder dat het zo ontzettend vet is. De HA vermoedde gezien de urine-uitslagen dat ze ook een beginnende blaasontsteking had en dat het laagje/de aanslag te maken kon hebben met eiwitten in de urine. Hmm, kweenie, heb zelf met enige regelmaat eiwit in urine (nieraandoening) en dat ziet er nooit zo uit. Maar goed, ze knapt gelukkig lekker op dus het zal wel goed zijn.

Nova, koude rillingen ken ik (ben vpk geweest). Maar ze heeft het een aantal keer gehad als ze al een tijd niets meer gedronken of gegeten had (na slaap bijvoorbeeld) en trok dan steeds heel snel bij op dextro, dus het lijkt toch een combi met kleine hypo's geweest te zijn. En dat herken ik wel van mezelf, ben ik ook gevoelig voor.

Bedankt voor het meedenken allemaal!

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Geef je ook iets tegen koorts. Misschien is het zetpillen??

Ik lees het boven mijn reactie. Ik heb iets te vroeg gereageerd..

Deel Deze Pagina