Ik ben op zoek naar een nieuwe auto en wil wat ideeen en informatie op doen. Wat voor auto heb jij (klein model, niet te groot) en hoe bevalt hij? Ik vind bijvoorbeeld een Ford Ka erg leuk maar hoorde onlangs dat deze snel roesten, is dit ook zo?
Wij hebben een Toyota Yaris, heerlijke auto vind ik....hij doet het altijd, Toyota is ook een heel betrouwbaar merk, hij is veilig, redelijk zuinig.....helemaal goed.
hier niet de meest ideale gezinsauto maar ik rijd een honda civic coupe... japanners zijn sowieso altijd goed!!
Ik heb 3 jaar een ford ka gehad en niks geen problemen mee gehad. 3 maanden geleden hebben we hem weggedaan (vond hem te klein en ik wilde een 5deurs) Kregen er nog bijna 3000 euro voor terug en hij was 11jaar oud
Ik had deze. Was er erg blij mee en zeer veel ruimte in. Goedkoop in belasting en rijd erg zuinig helaas tijdje terug flinke auto ongeluk gehad. Hebben nu zo lang een chevrolet station en gaan doorsparen voor waarschijnlijk een audi. Maar oh wat mis ik mijn autotje Vind Ford Ka trouwens ook leuk maar wel net te klein
hihi wat leuk!! ik zal ook ff foto van mijn auto plaatsen want ben er wel trots op... mn vriend had hem even geleend en onder handen genomen...
Mn vriend rijd peugeot 307 en ik 206.. Heerlijke auto's om in te rijden, maar er lijkt altijd wat mee te zijn (blijft toch frans merk he?!)
Toen we voor mij op zoek waren naar een auto hebben we door t hele land ford ka's bekeken.. En idd helaas allemaal roestig!
als eerte atuo hebben wij een peugeot 307 en als 2de auto een suzuki alto en allebei bevallen erg goed