Vet zenuwachtig voor rijlessen

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou, up up up haha

Het is bijna zover (woensdag). Eerst zou ik het tegen niemand zeggen maar ik heb het uiteraard alweer tegen de hele wereld gezegd.
    Ik ben nu sinds gister aan de valdispert, gewoon 3 pilletjes op een dag, mijn zus had dat ook gedaan en die heeft heel relaxed gereden en is geslaagd dus dat doe ik dan maar ook.
    Ik heb een paar keer met de instructeur de vermeende examenroute gereden, laatste les naar het cbr gegaan en het examen doorgenomen (wat ze gaan vragen en wat ik kan verwachten) en nog wel een uurtje rijden voor het examen omdat hij merkt dat ik er dan lekker inzit.

Hou jullie wel op de hoogte brrrrr ....

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb geen rijbewijs maar wil je heel veel succes wensen

3. monkeylove

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Heel veel succes woensdag met je rijbewijs,you go girl!!
    Mijn auto rijbewijs heb ik al heel wat jaren,maar voor de motor ben ik 2,5 jaar geleden(juni 2009) op examen gegaan.
    Het theorie ging goed,1e keer geslaagd,bijzondere verrichtingen ook in 1x gehaald,en als laatste het afrijden....daar was ik erg gespannen voor,heb ook valdispert gehaald en bleef lekker rustig en relaxt...en GESLAAGD!!!
    Nu rij ik met mooi weer heerlijk op mij Harley rond...en als het goed is rij jij het eind vd week in een auto rond.

Nogmaals succes,liefs Petra

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Succes! Zal voor je duimen woensdag!

6. monkeylove

Als ik je tegenkom op de weg toeter ik wel even ;)
    Vet stoer een Harley :cool:

7. monkeylove

Thx

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik had pilletjes via de huisarts. 1e keer was ik nl gezakt door de zenuwen. Pilletjes werkte super en was heel erg relaxed. Heel verlies succes woensdag, laat jevweten hoe het gegaan is?

9. monkeylove

Ja ik laat het sowiesow weten

10. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Eerste 2 keer gezakt door m'n zenuwen. Vreselijk vond ik dat.

Derde keer wist ik dat ik een jonge knul kreeg, was toen zelf 21, dus gooide het over een andere boeg, verleiding...

En dat werkte! Slijmen, paaien, complimenteren, er sexy uitzien. Whahaha m'n instructrice (een knappe blonde griet) zat achterin en zei later: elies, wat ben jij erg! Je reed ook echt vreselijk!

Maar ik had hem mooi wel! Whahahaha! (nog nooit brokken gemaakt bai de wee)

11. twinkle star

Ja maar even serieus..... Als ik op zo'n manier mijn rijbewijs zou moeten halen....dan maar niet.

12. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ja, ik ken die zenuwen nog héél goed. Ben zelf in Rotterdam afgereden en geslaagd in 1989 (derde poging). Ik kan de zenuwen nog altijd voelen. Veel succes...

13. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik las deze net pas... Nee de mijne was een ouwe lul en geen sex aan te pas gekomen... :p

14. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Whahaha joh een beetje sjansen op die leeftijd.... Deden we dat niet allemaal?

Sjansen in niet aan een piel zitten. ;)

Je charmes in de strijd gooien.... soms is dat heel handig. :)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    *Duim duim*

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    succes je kan het!!

17. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Geen idee hoelaat je op zou moeten.... maar heel veel succes!!! hoop dat je ons snel het goede nieuws komt vertellen :)

18. twinkle star

Natuurlijk sjansen we allemaal.... Maar niet om iets voor elkaar te krijgen. Ieder moet doen waar ie zin in heeft maar mijn lichaam is geen handelswaar. Als je op zo'n manier slaagt terwijl je volgens je instructrice heel slecht reed is echt belachelijk. Je had hem dus eigenlijk niet verdient maar door je lichaam te verkopen (voor een rijbewijs).....

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    en?

20. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

'je lichaam verkopen' vind ik wel hard gezegd. Ik denk niet datze de borsten tegen ze neus heeft gewreven, beetje sjanse, tsja vind ik niks mis mee (al zou ik dat zelf niet durven)

En Dat is dan toch de 'fout' van de examinator...

Ts succes!!

Deel Deze Pagina