Niet geslaagd Mijn eigen stomme schuld hoor. Het ging allemaal zo goed. Bijzondere verrichtingen, kijken en op het laatst maakte ik een fout met invoegen, ik had niet goed gekeken en de examinator moest ingrijpen Echt stupid, maar goed, next time better
ahhh dat is jammer zeg!! Waarom doe je bijzondere verichtingen niet eerst zodat je vrijstelling hebt tijdens het afrijden... dat scheeld weer extra zenuwen!...
Jammer... maar volgende keer beter! Tip (werkte zowel bij mijzelf als bij mijn ex indertijd): Leer jezelf aan om elke paar minuten zo'n draai met je nek te maken richting buitenspiegel en binnenspiegel. Ook al kijken je ogen nog steeds vooruit. Dit scoort goed bij examinators (of dat deed het in ieder geval toen wij afreden).
Ik heb vandaag hetzelfde als jij meegemaakt. Ook gezakt! Balen he?! Pfff...ben ook zo nerveus elke keer (was de derde keer al!!!!! :x) Geen ingreep gehad, maar kijkgedrag en anticiperen was onvoldoende... Ga jij ook weer zsm op?
Aaah klote zeg Zeker omdat het je derde keer is Ik neem even 2 weekjes rust en dan ga ik hem weer aanvragen. Pffff gaan we weer haha