Maxi cosi citi sps stone

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door December mama, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. December mama

December mama Actief lid

13 aug 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik wou de maxi cosi citi sps stone bij baby dump halen.

Maar ik zie dat ik m bij prenatal voor dezelfde prijs kan kopen.

De vraag is nu, is dit precies hetzelfde als die bij baby-dump?

Aangezien er bij extra info staat bij baby-dump:
    De uitneembare zitverkleiner biedt extra steun aan hoofd en rug.

De maxi cosi citi sps komt inclusief zitverkleiner, hoofdsteun, gordelbeschermers en zonnekap.

En bij prenatal staat dit er niet bij, betekent dat, dat ze bij prenatal dit niet hebben?

En nog een vraag is een zonnekap hetzelfde als een zonneschuif? of zonnehuif?

2. December mama

December mama Actief lid

13 aug 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Up. Ik wil het vandaag kopen dames.

3. December mama

December mama Actief lid

13 aug 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaak bekeken, maar jammer genoeg geen reacties.
    Ik neem dan ook aan dat niemand een maxi cosi citi sps stone heeft.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou ja, je zou ook kunnen bedenken dat niet veel mensen bij 2 winkels een Maxi Cosi kopen...maar goed. Ik weet het antwoord ook niet, maar is het niet handiger gewoon even zelf Prenatal te bellen? Het lijkt me dat overal de Maxi Cosi compleet wordt geleverd dus met al die 'extra's (die volgens mij standaard zijn) maar je kunt maar beter even checken. En een Citi heeft geen ingebouwde zonnehoes zoals de Cabriofix bijvoorbeeld maar een losse zonnehoes

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Al die extra's die je noemt bij de tekst van babydump zijn standaard voor deze maxi cosi dus is bij de prenatal precies hetzelfde.

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Volgens mij hebben wij die net vorige week gekocht bij de Prenatal (in een andere kleur dan) en daar zit inderdaad een zonnekapje (zo'n elastisch ding wat je er over kan trekken) en een verkleiner enzo bij. Is gewoon standaard!

7. December mama

December mama Actief lid

13 aug 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Jewe!
    Bedankt Gentle!

Nou Eylem er zijn mensen die het bij baby-dump kunnen hebben gehaald en andere die het bij prenatal hebben gehaald.

Verschillende mensen verschillen reacties, ik heb ook niet gezegd dat diezelfde mensen die een maxi cosi autostoel bij de prenatal hebben gehaald ook naar de baby-dump zijn gegaan om het daar ook te halen!

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Er kan een slot op deze topic, ik heb de maxi cosi uiteindelijk bij prenatal gekocht.

Deel Deze Pagina