Zucht.... Ik ga denk ik maar even van me afschrijven ofzo. Mijn lieve kleine meisje is weer ziek.. Ze heeft een slechte weerstand wat mede te danken is aan de preventieve antibiotica die al krijgt vanaf haar geboorte. Zal daar nu niet teveel over uitwijken. Die is gewoon nodig en soms is het kieze tussen het beste van 2 kwaden. Maar nu is ze dus weer ziek. Al 6 weken op en af.. En nu weer buikgriep. Een paar weken geleden ook gehad en meerdere malen bij de kinderarts gezeten omdat hij haar goed in de gaten wil houden. Vooral vanwege haar hartafwijking en nog wat andere dingen. Uiteindelijk is ze de vorige keer toch in het ziekenhuis opgenomen omdat ze haar Forlax medicijnen niet binnen hield. Deze krijgt ze vanaf haar geboorte om te kunnen poepen. Ze kan niet zonder (komt weer door een andere afwijking). Dus werd opgenomen met ernstige opstipatie en klysma's die niet werkte. Nu weer aan het bellen met het ziekenhuis. Ik moet bellen als ze zo ziek is, zeker gezien het verloop van de vorige keer.. Hopelijk blijft een opname haar nu bespaard. Vind het zo zielig voor haar.. Mijn mamahart doet echt even pijn. Ze is niet gezond geboren en zal het ook nooit helemaal worden. Maar dat ze ook zo heftig reageert op wat eigenlijk "een normale" griep moet zijn.. Dat wordt even teveel ofzo.. Mijn kleine meisje is een zorgenkind en dat zal ze altijd blijven.. Ti's net alsof ik het me nu ineens allemaal weer even realiseer. Morgen zal ik wel weer kunnen relativeren denk ik, maar nu even niet. Nu is deze mama even echt in tranen..
Sterkte! Mijn moederhart doet al zeer als mijn kindjes ziek zijn van griep of dergelijke, die snel weer voorbij is... dus leef met je mee
Dank je.. Altijd fijn om me ook weer te realiseren dat ik niet de enige ben! Dan voel ik me even normaal
Heb je al probitica van Solgar geprobeerd? Aangezien je dochter veelvuldig antibiotica gebruikt waardoor de darmflora vernietigd wordt. Probiotica kan hierin evenwicht brengen. Ook zou je biosernantie erbij kunnen doen zodat je kindje iets meer weerstand kan krijgen. Bij mijn zoontje heeft het bovenstaande goed geholpen.
Heel toevallig glipte het gisteren door mijn hoofd. Zal het eens met de kinderarts overleggen. Ken Solgar niet..
Sterkte!! Het is nooit leuk om je kindje zo te zien, het liefst wil je het zelf overnemen. Hier eerste jaar ook veel gesukkeld met ooronstekingen en daardoor veel antibiotica gehad! Nu ook veel ziek soms heb je zoiets van hoort het wel eens op! Gelukkig gaat het met mijn mannetje al beter. Dikke knuffel hoop dat ze snel van de griep af is!
Ik heb eens in de buurt gekeken naar bioresonantietherapie.. Normaal ben ik erg van het "tastbare", maar ik denk dat ik maar eens een afspraak ga maken voor haar. Baat het niet...
Ik moest ook gelijk aan probiotica denken. Onze dochter heeft nu een paar keer een antibiotica kuurtje achter de rug en onze apotheek raadde ons dit aan. Natuurlijk is het niets vergeleken met jouw dochter. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!! Zoals anderen ook al zeiden vind ik het al vreselijk om m'n dochter met een gewoon virusinfectie die een paar daagjes aanhoudt te zien. Voor jou moet het nog veel erger zijn . Digiknuffeltje.
Wat rot voor je... maar natuurlijk ook voor je kleine meissie... Zat hier ook in tranen midden in de nacht een paar weken terug, toen mn deerntie verkouden was en echt moeite had met ademhalen.... En dat was eigenlijk met een paar dagen weer weg, ik moet als mama zijnde ook nog wat "weerstand" opbouwen... Het is zo zielig voor die kleintjes!! Ik hoop echt dat het met die probiotica wat is voor jullie!
Dank jullie wel! Ik ben inmiddels weer een beetje tot bedaren gekomen.. De nuchterheid begint het weer over te nemen .. Heb de arts gesproken (niet haar eigen arts, die spreek ik maandag, ook over de probiotica). Hij heeft een zeer fijn en duidelijk advies gegeven met betrekking tot de medicatie etc. Ik ben iets meer gerustgesteld. Dat had ik even nodig. Zo'n fijne duidelijke arts die er niet omheen lult. Ik denk dat de kans groot is dat we een mogelijke opstipatie en opname straks kunnen voorkomen! Het overgeven gaat beter (klopt even af). Ze drinkt goed en wilde wel een lange vinger (hihi) en later een geraspt appeltje met kaneel. Fingers crossed!!