Idd. M'n jongste is wel een vetzak, bevalt wel als hij niet schreeuwt en goed slaapt. Edit: Google leert mij een zitzak
Wat een vreselijke naam hahaha Maar wat ik van dergelijke grote luxe zitzakken vind, erin kom je prima en t zit oke maar ik kom er niet uit haha. Menig volwassene zien worstelen om eruit te komen De bank ziet er beter uit
Zitzak van Fatboy? Wij hebben een zitzak in de tuin. Heerlijk om met mooi weer in te chillen met een tijdschrift De kinderen zitten er ook graag in of liever nog: lopen erover/ springen erop. Dat laatste is vermoed ik niet zo verstandig geweest, want sinds ze dat doen zit er mogelijk ergens een klein scheurtje: iedere keer dat er nu iemand op de zitzak komt, komt diegene er vandaan met een waas aan minuscule witte bolletjes op de kleding Hier mogen ze er dus alleen nog op ná schooltijd. Ook vroeger toen ik een jaar of 16 was een zitzak gehad. Zolang je er gewoon in ZIT gaat het allemaal prima
Het is dus een zitzak voor binnen van vetsak. De vetsak is vrij groot en hoog dus eruit komen zou makkelijker moeten gaan. Niemand die 'm heeft??