Hallo iedereen! Misschien heeft iemand dit al eerder meegemaakt. Maar ik wil graag even m'n ei kwijt. Ik ben een half jaar geleden gestopt met de pil, sinds oktober 2017 om precies te zijn. Ik heb sinds oktober iedere keer een week voor mn menstruatie al tekenen, pijnlijke tepels/borsten. Deze maand dacht ik echt dat het raak was! Waarom? Miin NOD was op 3 apr. Ik had geen ongi symptomen als normaal een week van te voren al. Voor ik ongi word heb ik nooit afscheiding 2/3 dagen van te voren, nu had ik juist wel afscheiding. Beetje wit creme achtig. 5 apr ( was toen 2 dagen overtijd) heb ik in de ochtend getest en deze gaf een lichte streep! Ik helemaal in de wolken natuurlijk. Die middag kreeg ik opeens hevige buikkrampen voor mijn gevoel toch wel iets heviger dan bij mijn ongesteldheid. Ik verloor toen ook donkerbruin bloed dat later op de dag iets helder werd. Ik schrok wel want ik heb nooit donker bloed verloren. Voor mij was de gedachte van zwanger zijn toen over. Volgende ochtend heb ik nog een test gedaan die gaf ook een licht streepje. Ik ben altijd 3/4 dagen ongi. Na de 3e dag had ik nog wat slijm bij het afvegen die ook steeds donker was. Vandaag nog maar eens getest en deze was negatief. Wat kan het zijn? Dat ik het vruchtje toen verloren ben? Zou ik dan niet iets langer en heviger moeten bloeden?
Hoi, Wat vervelend. Het zou inderdaad een vruchtje kunnen zijn geweest meid. Als je nog maar net zwanger bent hoeft dat niet vreselijk heftig te bloeden of enorm pijnlijk te zijn. Zelf heb ik mn vruchtje na 5 weken verloren. Wel forse krampen gehad (maar die heb ik normaal ook) en veel bloed op een bepaald moment, maar ook dat heb ik de laatste maanden standaard. Heel vervelend voor je zeg.
Dankje voor je reactie. Denk je dat dit eventueel achterhaald zou kunnen worden? Had jij toen al een echo gehad voor het verlies?
Oh dat weet ik eigenlijk niet. De vraag zal dan mogelijk zijn wat je ermee wint, omdat iets dergelijks (hoe klote ook) in eerste instantie als iets natuurlijks wordt gezien. Ik had geen echo gehad, maar flinke knaltesten, pijnlijke borsten, puistjes etc. Op een bepaald moment zag ik in t bloed een dikker propje. Vk gaf later aan dat dat t vruchtzakje was. De maand erna was ik meteen weer zwanger, ditmaal van ons nu 10 maanden oude manneke Toi toi toi
Misschien over paar dagen toch nog eens testen? Heb je steeds op ongeveer hetzelfde moment en met zelfde soort testen getest?
Ik denk dat je een zogenaamde chemische zwangerschap hebt gehad, waarbij er bij de innesteling al iets mis is gegaan en je dus “gewoon” ongesteld wordt, rond je NoD. Van een vruchtje is op die termijn nog geen sprake.
Ik sluit me aan bij @Izzie7676. Je bent "gewoon" op NOD ongesteld geworden, maar had wel HCG in je urine zitten, wat dus duidt op een zwangerschap. Waarschijnlijk is het heel vroeg al misgegaan. Zo vroeg dat er dan nog geen vruchtje of vruchtzakje zit. Ik heb overigens ook bij mijn vmk/bioschemische zwangerschap ook maar weinig bloed verloren. Volgens mij maar 2 dagen ongesteld geweest, terwijl ik normaal 3-4 dagen ongi ben..
Waarschijnlijk is er wel een bevruchting geweest en een eventuele innesteling, maar van een zwangerschap kan je op die termijn eigenlijk nog niet spreken. Het is niet te achterhalen of dat het is geweest, wat waarschijnlijk heeft je lijf het alweer opgeruimd en is het alweer in het proces vd volgende cyclus.
Dankjewel voor de reacties allemaal ! Ik laat het na vandaag ook echt los, het was heel spannend toen ik de test afnam vandaag, echte hartkloppingen ! @Elletje @Jess89 @Izzie7676 En @Moppie35 ja het waren allemaal testjes van de kruidvat met ochtend urine. Ik zal ook niet meer testen na vandaag, eerst een vaag streepje en vandaag negatief zegt denk ik wel genoeg.
@Tessa89 kan me voorstellen dat het erg spannend was! Ook echt mega k*t om te zien dat de test vandaag weer negatief was . Dikke knuffel en succes in de volgende ronde! Een positief ding wat je er uit kunt halen: je weet in ieder geval dat een bevruchting mogelijk is Ik duim voor je dat je snel een plakker hebt!