Ik weet niet of er meer vrouwen zijn die dit kennen maar ik ben in oktober met de pil gestopt heb een regelmatige cyclus gehad 2x 28 dagen en een keer 35 dagen maar ben sinds ik met de pil gestopt ben wel meer dan 5 kilo aangekomen. Kan dat komen door de pil stop en zijn er vrouwen die het herkennen. gr
Hoi Hoi, ik was ook direct toen ik met de pil stopte 2,5 kg zwaarder.. dus denk dat het er bij kan horen , maar niet iedereen heeft er last van.. ik wel hoor.. maar ja... als je straks zwanger bent komt er nog meer bij hihi Liefs en succes!
Hier ook, tijdens de pil gingen de kilo's er vlot genoeg aan, maar na het stoppen werd dat zeker niet minder! Groetjes Jelske
ik ben ook 4 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt, maar ik heb dan ook meer lekkere trek dan toen ik nog aan de pil was
ben ook al 4a5 kilo aangekomen , kan het niet tegenhouden heb precies nog meer honger en zin in vanalles dan toen ik de pil nog wel pakte maar ja het zal erbij horen zullen ons er maar bij neerleggen zeker ! groetjes