Kleding speurtocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Uprising, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uprising

Uprising Lid

27 okt 2014
    18
    3
    3
    Dames ik heb jullie hulp nodig!

Gezien hier fervente shopfanaten rondhangen, dacht ik hier wel op het juiste adres te zijn.

Voor de bruiloft van mijn zus ben ik opzoek naar een leuke jurk of rok gecombineerd met een body. Helaas heb ik mijn zinnen al gezet op iets blauw met wit/offwhite, wat het dus lastig maakt.

Omdat mijn man al in een blauw pak gaat moet mijn outfit niet helemaal blauw zijn, iets met vloeken, bont stel en nog lastiger matchen.

Voor een jurk dacht ik aan iets wits met blauwe accenten. Geheel wit is natuurlijk not done. Ik hou niet van fluweel stofjes of andere stoffen die glanzen. Ik hou wel van kant en borduursels en het mag wel wat extra hebben, dus niet te casual. Het liefst een A lijn omdat ik wel los wil gaan op de dansvloer en genoeg wil kunnen eten. ;)

Voor een rok dacht ik aan een high low model (dus lang achter en kort van voren in het wit of blauw met een body erop in het wit of blauw (afhankelijk van de kleur rok etc!)

Wie o wie kan mij verblijden met tips! Het is helaas al over 2 weken :$ Dus het niet denk ik wel van een Nederlandse webshop of reguliere winkel komen.

2. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
  3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24