Vette vingers op kunststof verwijderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Salsera, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Hoe kan ik vette vingers van mijn kunststof voordeur verwijderen? Ik heb de vette vingers er niet op tijd afgehaald en nu lijken ze wel in de deur 'gebrand' ofzo, ik krijg ze er niet zomaar afgewreven in ieder geval. Ik heb speciaal spul gekregen om schoon te maken toen de deur werd geplaatst, maar daar krijg ik het dus niet mee voor elkaar. Nu durf ik niet zomaar van alles aan schoonmaakmiddelen te gaan proberen, bang voor beschadigingen. Iemand een idee waar ik het mee weg krijg en wat veilig is voor mijn deur?

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Wat voor kleur heeft de deur? Je kunt het anders met Dasty proberen, dat werkt hier altijd wel goed tegen vette plekken. Wat opspuiten even wachten en voorzichtig met een doekje weg poetsen.

3. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    keuken ontvetter van cif proberen oid. Dat kan iig geen kwaad.

4. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    De deur is donkerblauw, dus ik ben wel bang voor verkleuring. Maar goed, die vette vingers zijn natuurlijk ook geen gezicht :) :p

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    babydoekjes...werken hier super tegen vet..maar niet te hard wrijven want ze willen ook wel eens verf eraf halen ;)

6. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Ik zal de tips even onthouden en binnenkort maar eens uit gaan proberen. Dan doe ik het wel eerst even op een stukje wat minder in het zicht is :)

7. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Zachte microvezel doek icm sopje van afwasmiddel

8. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik gebruik voor mijn kunsstof deuren altijd mr muscle vetverwijderaar.
    Gewoon een schoonmaakdoekje nat maken in een sopje, mr muscle op je doekje spuiten (rechtstreeks op de deur geeft rare vlekken!) en dan gaat het super!

9. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Dan zou ik eventjes uitkijken met mijn tip, want volgens mij doet Dasty weleens dingen laten verkleuren. Gebruik het zelf meestal voor mijn witte meubelen en deuren, dit gaat altijd goed.

Dus bij jou maar inderdaad eerst op een niet zichtbaar plekje proberen, mocht je het willen gebruiken.

Succes.

10. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hier overal buitenom kunstof kozijnen ik maak dit met velgenreiniger schoon

11. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Sunlight zeep! Dit is niet chemisch, hier deden ze vroeger ook hun kleren mee wassen en zelfs de straat mee schrobben! Ik gebruik dit altijd met het poetsen van mijn meubels!

12. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    En dan even met autowax er weer over:D En hij is weer op en top.

13. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle tips die er nog bij zijn gekomen :) Maar eens even kijken wat ik in huis heb en waar ik mee aan de slag kan. Hoop dat er iets is wat helpt, want het ziet er maar raar uit. Net alsof de kleur is opgelicht in de zon op dat stukje ofzo. Zou dat eigenlijk kunnen?? Dat als je vette vingers er niet tijdig afhaalt en de zon staat er veel op dat het er dan inbrandt ofzo? :)

14. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Wij hebben dit op onze auto!! Vette kinderhandjes die er helemaal ingebrand zitten, gaan er niet vanaf!

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Wij ook, precies hetzelfde :(
    Zoek nog naar de gouden tip...

Iig wel een leermoment voor komende zomer: NOOIT met zonnebrandcreme handen aan de auto zitten, en zo wel, meteen weer afpoetsen voordat het inbrandt :(

16. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Zonnebrand creme moet je overal direct afhalen. Troep is het als het ergens anders op komt dan je huid.

Deel Deze Pagina