stoppen pil yaz 24+4

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door lennyt, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ben sinds kort weer gestopt met de pil na hoeveel dagen hadden jullie weer een eisprong ? en ben nu al twee weken niet meer ongesteld geweest naar hoeveel weken werden jullie weer ongesteld nadat jullie weer voor de 1e keer na de pil ongesteld werden

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    bij mijn vorige x was ik gestopt met de pil en direct op cyclus van 28, of ik een eisprong had of niet weet ik niet, want we zijn pas na 6 maand voor een kleine gegaan, wou eerst mijn lichaam hormoonschoon hebben! heb nu 19 januari d elaatste pil geslikt, en afwachten wanneer mijn cyclus nu is...

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hmmm kee ik denk dat ik gewoon afwacht want zit op dit moment met een klein issue in mijn maag en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet
    iedereen mag reageren en advies geven

ben namelijk rond 26 januari gestopt met de pil kan ook iets eerder zijn geweest
    we willen beide nog wel graag een tweede dus we hebben besloten om voorbehoedsmiddelen te gebruiken maar nu zit ik met het probleem
    we hebben drie dagen achter elkaar gemeenschap gehad en nu kwam ik erachter dat het voorbehoedsmiddel rond de 6 jaar overdatum is

ik tegen vl uitgelegd maar hij schijnt zich er niet zo druk over te maken
    en nu ga ik er ook vanuit dat er niks geks gebeurd is maar dan toch

Deel Deze Pagina