Ik wil dit spel kopen en nu zie ik dat er 3 basisborden zijn. De normale versie, disney versie en dixit odyssey. Welke versie is het leukst om mee te beginnen (ik neig naar de normale)?
Ik heb het een aantal keer bij vrienden gespeeld. Het is echt heel leuk. Ik denk dat ik hem maar voor sint op de lijst ga zetten voor mezelf. Mijn kinderen zijn ondertussen ook wel oud genoeg om dit mee te kunnen doen. De normale versie kun je met 3-6 personen spelen, de odyssee met max 12 personen. En deze heeft daarom een ander score bord. Qua plaatjes zijn beide leuk. Je hebt ook heel veel uitbreidingen. De disney variant ken ik niet. Maar ben niet zo’n disney fanaat. als je altijd met je gezin gaat spelen en dus met minder mensen lijkt mij het normale basis spel prima. Als je echt in grotere groepen met vrienden wilt spelen is de oddysee beter.
Thnx voor je toelichting! Ik wil het met name spelen met ons gezin dus dan ga ik voor de normale versie. Ik wil hem ook voor sinterklaas kopen voor mijn oudste zoon.