Ik weet echt niet meer wat ik eraan moet doen.. Opeens zitten er harde zwart geworden vlekken onder de oksels bij shirtjes van mijn vriend. Hij zweet nogal veel en normaal waste ik ze dan met HG tegen nare geurtjes en nooit harde vlekken gehad ofzo.. Terwijl sommige shirtjes al jaren oud zijn! Nu opeens lijkt het wel alsof elk shirt een harde plek krijgt onder de oksel en sommige zijn zelfs zwart geworden!! Hij heeft geen andere deo gebruikt..we hebben een paar maanden geleden wel een nieuwe wasmachine gekregen met twindos dus anders wasmiddel.. Ik denk nu dat dit het wel moet zijn dus voor shirtjes ga ik gewoon weer 'ouderwets' doseren met wasmiddel die ik eerst ook gebruikte.. Maar dan zijn die vlekken er nog niet uit.. Ik heb echt van alles geprobeerd om die vlekken weer zacht en normaal te krijgen! - Azijn erop en een emmer met azijn en water nacht en dag laten inwerken en wassen.. - Vanish erop gesmeerd.. Uur laten inwerken en wassen.. - Met vanish in de wasmachine.. - Ossengalzeep erop gesmeerd en gewassen.. - Ossengalzeep erop gesmeerd en nacht laten inwerken en wassen.. - Wassen met ander wasmiddel en wasverzachter.. Al het bovenstaande werkt gewoon niet!! Er zitten echt nog hele goede shirtjes bij dus vind het zo zonde! Heeft iemand nog tips?
Ik denk ook dat het t wasmiddel is. Maar misschien eens deze deo proberen: syneo 5. Dit werkt echt goed en dan heeft hij geen zweetplekken meer.