Hallo! Oplettende lezers() weten het al, ik heb een stijltang gekregen voor Kerstmis! Nu alleen nog een productje om het te beschermen vóór het stijlen, maar...welke?'t Is er wel een met keramische platen (en regelbare temperatuurinstelling) en ik gebruik het niet supervaak, maar wil toch geen risico nemen, ben erg gehecht aan m'n haartjes. Welke gebruiken jullie?
Geen enkele, stijl dan vaak ook alleen mijn pony. Als ik het helemaal stijl doet een vriedin van me dat vaak, die heeft spul dat echt keigoed werkt. Alleen geen idee hoe het heet. Zal het dr eens vragen.
Hai Tessa! Dat is snel! Ik ga het opschrijven, thx! (had al eens op de site van l'oreal gekregen, maar daar raakte ik niet wijs uit )
Biosilk van Farouk is de aller- allerbeste. Wordt ook altijd aangeraden door kappers. Het is niet goedkoop, maar het is echt heel lekker spul.
Inderdaad BioSilk, echt suuuuperspul! Te koop bij oa Douglas. Een flesje van 50ml kost ongeveer 17 euro. Je doet er wel lang mee, omdat je niet veel nodig hebt. Het maakt je haar ook mooi glanzend, het is anti pluis, beschermt en ook als het een beetje vochtig is buiten (dus geen echte grote bui) blijft je haar mooi stijl en gaat het niet direct pluizen.
ik heb ook biosilk, werkt super. wel duur maar je doet er echt heel lang mee je kan het ook op haarshop.nl bestellen volgens mij
Je kan het inderdaad ook op internet bestellen, maar dan betaal je ook nog 6 euro verzendkosten. Het is al niet goedkoop, en als je dan toch naar de stad gaat, kan je het beter gewoon in een winkel kopen, vind ik dan. Je kan het trouwens ook krijgen bij Cosmo Kapper, maar mijn ervaring is, dat als ze het niet op voorraad hebben, ze je wat anders proberen aan te smeren. Ik zou dat persoonlijk niet doen, gewoon omdat ik niks beters ken dan BioSilk. Ik heb ook dat roze Lóreal potje staan, maar dit werkt alleen maar tegen de hitte (en ruikt heerlijk!), ik vind dat BioSilk ook echt anti pluis is, je haar langer zacht, glanzend en stijl houdt.
Farouk Biosilk Styling | lindsey`s the luxury of live Hier heb ik mijn CHI-tang en Biosilk van Farouk gehaald. Stuk goedkoper!
Maar welke van de 100.000 potjes/flesjes is het dan? Er staan er gelukkig niet zo veel. Ik ben namelijk ook nog steeds opzoek naar een goed product. Dat me haar niet plakkerig doet laten aanvoelen.
Mijn ervaring is dat mijn haar zo snel vet is wanneer ik mijn tang eroverheen heb gehaald. Als ik dan ook nog een creme in doe voor ik aan de slag ga word het toch nog vetter?
ik haal altijd spul bij de toko.. ff wachten ga ik ff kijken hoe t heet... edit: hair polisher, heat protector/staightening serum van Fantasia. Het is een roze doorzichtige fles van 178ml. ik zal er zo een foto van maken, want om t uit te leggen is zo'n gedoe
Op de site die dniise aangeeft moet je links het tweede kopje van boven hebben; de fakouk bio silk therapy. Je kan ook een minipotje bestellen zie ik net. Misschien handig als je het eerst wil proberen...