Verdwaald in wasdroger land..

Discussie in 'De lounge' gestart door erlida, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Na 10 jaar trouwe dienst heeft mijn wasdroger het nu bijna helemaal begeven. Nu ben ik al heel veel witgoed zaken afgeweest maar overal vertellen ze wat anders of ze proberen je gellijk een Miele aan te smeren(DUUR:$) Nu was onze oude droger gewoon een eenvoudige Zanker zonder poespas en koste destijds 450,- , dus dat ie het 10 jaar goed gedaan heeft is prima. Veel van de huidige machines worden afgeraden in deze prijsklasse, elk aparaat lijkt wel iets mee te zijn volgens de verkopers en kieskeurig is nou ook niet echt een meet kader, want vooral de negatieve dingen melden mensen daar.
    Ik zoek gewoon een eenvoudige droger zonder toeters en bellen die gewoon even meekan...Wie heeft er een beetje verstand van of weet uit eigen ervaring welk merk je nou wel of beter niet kunt nemen, want ik ben het spoor een beetje bijster:).

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Een droogrek van de Blokker? Kost maar 30 euro haha

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    ik heb een bosch maxx 6 sensitive en vanaf het begin al continue een melding van reservoir dat vol moet zijn.
    Dit is echter niet zo, blijkt ook een beetje een kwaal te zijn van de bosch wat ik op internet lees.
    Echter doet hij het wel prima want zo gebeurd het tijden niet en zo heb ik er weer 2 weken last van.

Volgens mij maakt het niet echt uit wat je voor droger hebt.
    Maar hoe je ermee om gaat.
    Regelmatig reiningen als je hem veel gebruikt ( 1xin de 3 weken is wel een must als je gemiddeld 4 wassen droogt in de week).
    Maar dan geheel reiningen het warmte blok e.d.
    Geen wasverzachter in je was gebruiken wat in de droger moet, daardoor wordt je pomp slechter van je droger en gaat hij eerder stuk.
    En verder mijn moeder heeft al jaren een onbekend merk en die doet het prima, geloof dat hij het al 9 jaar doet.

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Haha dat zou idd een mooie optie wezen als ik dan weer de ruimte had om hem neer te zetten, en om nou een ander huis te kopen omdat mijn droger stuk is en zo te besparen op de aanschaf kosten gaat hem niet worden haha.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Je gaat me toch niet vertellen dat zanker er niet meer is? Ik heb er ook een en die doet het prima en zou dus ook geen andere willen maar moet dus rekening houden dat hij niet meer vervangbaar is door hetzelfde merk :(

Succes met je zoektocht!

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Nee Zanker bestaat idd niet meer. ....

Thanks die Bosch ziet er wel ok uit kwa specificaties....

8. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Wij hebben al jaren een indesit! Niet heel duur en we zijn er heel erg tevreden over! ( we hebben nog wel meer van indesit, werkt ook nog steeds super allemaal)

9. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Onze miele is 2 mnd geleden kapot gegaan na 8 jaar gebruik waarin hij binnen de afgelopen 2 jaar 2 x gerepareerd is door miele zelf. Zo goed zijn de mieles dus ook niet altijd.

We hebben nu een zanussi warmtepomp droger gekocht en zijn daar tot nu toe erg tevreden over! Hij is snel, makkelijk schoon te maken (behalve filters is er niets anders schoon te maken) èn hij is heel energiezuinig (klasse A+++++ dacht ik). Was in de aanbieding voor 600€.

10. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Hier ook een indesit, energie zuining en hartstikke tevreden.

Bosch is vergelijkbaar met miele. en gaat net zo lang mee.
    schijnt alleen iets goedkoper te zijn.

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hiervoor een zanussi gehad, die is 11 jaar meegegaan. Prima ding. Ik ben naar de winkel (heel klein dorpswinkeltje) en daar hadden ze een siemens staan. Ideaal ding, alles kan erin, stil en handig. Ik heb hem nu bijna een jaar. Hij kostte 500 euro, maar ik denk dat je ze online wel voor minder kan vinden.

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    wij hebben sinds een jaar een Ariston Hotpoint, warmtepompdroger (is een merk van Indesit) deze was A+++ en kostte ons rond de 500 euro. wanneer je er ehct niet goed uitkomt .... ga eens naar de site van Kieskeurig en vraag een vergelijking op.
    Daarna hebben we via internet gezocht op de goedkoopste aanbieder.... was via BCC heel toevallig in de aanbieding.

Na iedere droogbeurt (of iedere andere) de filters schoonmaken en opletten dat je er niet té veel gewicht in gooit... je vergist je er snel in hoeveel gewicht het is....

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Trek je niks aan van die verkooppraatjes! Die lui willen alleen maar het duurste apparaat verkopen, terwijl een goedkopere net zo goed kan zijn.
    Had ik laatst bij de livera, wou die verkoopster me een meegroeibh van 37,95 aansmeren, terwijl die van hun eigen merk 20 euro:)$) goedkoper was en net zo goed is.

Trap er niet in hoor!
    Veel suc6!

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    ik heb sinds 2005 een condensdroger van AEG en die doet het nog steeds prima, is ooit eens 1x gerepareerd.

het klopt op kieskeurig kan je een hoop vinden en als ik mij niet vergis ook reviews...

Ik heb ook een koelvries combinatie en een wasmachine van AEG..

15. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Bedankt voor de tips dames...Ik neem ze zeker mee in mijn zoektocht:)

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije

Deel Deze Pagina