Goedemorgen, Ik heb een baan gevonden en start aanstaande dinsdag met mijn nieuwe baan via het uitzendbureau. Ik heb bovenstaande info doorgeven bij mijn werkcoach en ook online zo'n ww-wijzigingsformulier ingevuld. Normaal gesproken wordt mijn loon/uitkering tijdens vakanties doorbetaald. Echter heb ik natuurlijk onvoldoende vakantiedagen opgebouwd via het uitzendbureau. Heb ik nog recht op aanvulling of val ik buiten de mand? Mijn vakantie was goedgekeurd door het UWV. Week 23 (4 dagen werken) Week 24 (5 dagen werken) Week 25 (5 dagen werken) Week 26 (5 dagen werken) Week 27 (vakantie) Week 28 (vakantie) Week 29 en verder 5 dagen werken. Alvast bedankt.
Beste Sjakie22 Als je net bent begonnen met werken, heb je meestal nog geen of maar heel weinig vakantiedagen opgebouwd. Je kunt dan soms een beroep doen op de WW-uitkering. Uit je bericht kan ik niet afleiden of je volledig of gedeeltelijk bent gaan werken. Werk je gedeeltelijk en krijg je een aanvullende WW-uitkering? Dan moet je eerst de vakantiedagen gebruiken die je al hebt opgebouwd . Deze vul je op je inkomstenformulier als vakantie. Voor de overige dagen vul je geen gewerkte uren in. Daarnaast kun je via het wijzigingsformulier de vakantieperiode doorgeven. Als je nog voldoende vakantiedagen over hebt krijg je deze periode een WW-uitkering. Is de uitkering beƫindigd omdat je volledig werkt? Dan kun je voor deze periode een herleving van de WW aanvragen. Dit kan telefonisch via UWV Werknemers telefoon op 0900 9294. Je aanvraag wordt door UWV beoordeeld en binnen 4 weken krijg je bericht of je uitkering wordt voortgezet. Op onze website vind je actuele informatie over herleving van de WW-uitkering. Ik wens je alvast een fijne vakantie. Met vriendelijke groet, Robert UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare