Ik wil een babybjorn gaan aanschaffen, maar moet ik onze dochter aan trekken in dat ding? Vooral de beentjes hangen er zo koud bij dan...
Hoi, Ik deed haar vaak een maillotje aan én een sokbroekje én slofjes toen ze zo klein was en in de draagzak zat. Er zijn trouwens ook een soort van 'slaapzakken' die je aan de Babybjorn kunt bevestigen, ze zijn van Babybjorn zelf. Wel heel prijzig natuurlijk.
Een maillotje of kniekousen of beenwarmers, kan allemaal. Ik zou trouwens nog even verder kijken dan een babybjorn, er zijn genoeg dragers die voor jou en voor je kindje fijner zijn.
Nu heeft mijn zoontje zijn gewone kleertjes aan met een jas en slofjes. Soms doe ik een jas van mijn man aan over de babybjorn en doe doe ik dan een stukje dicht zodat zijn voetjes onder de jas zitten.. (beetje vaag omschreven..) Dat doe ik als ik bv naar het bos ga met de hond. En straks in de winter trek ik hem een ski pakje aan. Ik heb 1 echt skipak en 1 van teddyfleece.
Ja, ik heb al een beetje rond gekeken,maar die draagdoeken ed wil mijn partner niet mee lopen...En bovendien merk ik dat mijn ndochtertje al lekker om haar heen wil kijken, en bij sommige doeken gaat dat niet... Had je zelf nog tips welke dan nog fijner zijn,want tips zijn altijd welkom!
De Bandolino! Uitstekende tussenweg tussen Babybjorn (waar ik echt niet mee kon dragen, veel te zwaar voor mijn lijf) en de draagdoek (ik vond dat knopen echt een enorm gedoe). Ideaal ding, ik wou dat ik die bij de oudste ook had gehad.
Blond, ik had een typfoutje gemaakt. Het is de Bondolino. Zie bijvoorbeeld deze site. Babydrager Bondolino Hoppediz
Hier bijvoorbeeld http://www.babybio.nl/cat/14/Babydrager_Bondolino_Hoppediz_.htmlwij hebben deze ook gekocht, mn man vond dit een van de mooiste ergonomische dragers, dus voor hem een bondolino en voor mij een draagdoek erbij. Veel mensen doen hun kindje inderdaad beenwarmertjes of maillotje aan in de drager.
Er zijn meer sites die 'm hebben hoor! Ik heb 'm zelf bijvoorbeeld in zwart met zand. Je moet dus nog iets knopen, maar je hebt je kind er echt in 15 seconden in en je voelt het gewicht niet. (sjonge, sorry, heb geen aandelen hoor... ben er alleen erg enthousiast over)
Ikzelf vind de Beco butterfly en Gemini supermooi! We zijn er voor aan het sparen (heb al 7 doeken en een mei-tai dus centjes zijn ff op...). Hier kan je meer lezen over de Beco en de verschillen tussen de butterfly en Gemini: Blozekriekske.nl - De leukste draagdoek, draagzak, rugdrager en ringsling koop je bij Blozekriekske! Wat de kledij betreft; broekkousjes of beenwarmertjes. Je zou ook in een draagjas kunnen investeren als je van plan bent veel te dragen. Groetjes!
Ik heb een beco butterfly waar ik erg blij mee ben (en treesman ook ). Haar hoofdje wordt gewoon ondersteund bij de beco butterfly als ze kleiner zijn of doelde je ergens anders op? Wij gebruiken hem bijna dagelijks en nu het wat kouder wordt gebruiken we een wikkeldoek van snoozebaby erin. Dit is een lekkere warme doek met twee losse broekspijpen, capuchon en gaatjes voor de maxicosi-bandjes. Door de aparte pijpen past deze dus ook goed in de draagdoek. Ook trek ik nog een jasje aan voor haar armpjes. Bij de prenatal zag ik nu ook heerlijke, warme teddypakjes aan één stuk. Dit leek me ook wel lekker warm voor haar tijdens lange wandelingen. Misschien dat ik deze ook nog aanschaf. Ik vond ze ook wel erg schattig .
Vraagje nog...Is zo'n draagzak niet warm als je bv in een winkel loopt. Ik heb even op Youtube het instructiefilmpje zitten bekijken, en het bevalt me verder wel...
Ik heb m trouwens besteld. Ik had ook nog even een instructiefilmpje van de babybjorn opgezocht, en vond die onhandiger omdoen dan de Bondolino... Ik ben benieuwd hoe het bevalt...