vraagje over de gastoudereropvang.

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door annet1985, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    We hebben een hele leuke lieve gastouder. Mijn dochter gaat ernaast ook nog naar de peuter ik was eigenlijk benieuwd betalen jullie dan ook bog voor de gastouder de uren dat ze niet bij de gastouder zit? Wij zijn in principe zelf achterwacht is ze ziek bellen ze ons en halen haar dan zelf. En hoe is dat met ziekte geregeld bij jullie?

2. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Hoe bedoel je? ik betaal de uren dat mijn dochter er is. Waarom zou ik betalen vooe de uren dat ze er niet is? Als dochter ziek is, ligt het er aan hoe ziek ze is. Met pseudokroep gaat ze gewoon naar buiten en naar de go. Ook met oorontsteking is ze gewoon weggeweest. Dik aankleden en medicijnen mee. Bij flinke koorts is ze uiteraard wel binnen (nog niet voorgekomen). Als ik ziek ben hou ik ze bij me. Ik ga dr niet voor iedere verkoudheid oid wegbrengen. Ben zelf nooit ziek *klopt af*

3. misa

misa Niet meer actief

Bedoel je dat de gastouder je kindje naar de psz brengt? Tja dat is in overleg met de gastouder en wat je afspreekt. Ze neemt wel alle kinderen mee om jouw kindje weg te brengen denk ik? Maar als jij zelf achterwacht bent?
    Ik zou het gewoon even overleggen.

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Sorry niet goed uitgelegd. Nee we brengen haar er zelf heen. Ze hoeft haar er dus alleen weg te halen. Maar het is al opgelost ze rekent pas de uren als ze mijn dochter bij haar heeft

Deel Deze Pagina