ik ben vaak in meerdal geweest cp.. ook 1x heidebos.. wat een bagger park.. met rondlopende kakkerlakken in de kleedhokjes.. heerlijk.... nu landal geboekt 22 april!!
Ik vindt marveld in groenlo een echte aanrader, super veel voor de kids te doen en met pasen hebben ze hebben ze van alles georganiseerd. Wij gaan er van de zomer weer naar toe en dan een weekje, kijk er nu al naar uit. land van bartje is ook leuk maar ik vond het zwembad heel erg tegenvallen,saai en erg koud.
welke landal ga je heen de 22e? wij hebben even goed alle uren van vl nagekeken en willen ook in die week weg nu als het lukt met zijn werk ipv de pasen haha Overigens even terzijde.. die kerstbonnnen voor al die parken zijn ook nep zeg! Gelden niet in combi met andere acties's maar andere acties zijn altijd goedkoper dan via die bon boeken, lekker veraderlijk.. Marveld in groenlo? Ik zal eens googlen waar dat van is en hoe en wat.
Sorry late reactie , maar babybadje is apart vh grote bad. Ze hebben idd aparte kleedhokjes daar voor kinderen, staan boxen overal in het zwembad. Temperatuur in het zwembad en kleedhokjes is ook ideaal voor baby's/kleine kindjes. Ook met slechter weer een superpark.