hallo iedereen, mijn huisarts is gesloten tot a.s maandag en heb de vervangende huisarts gebelt en uitgelegt dat ik vandaag 11 dagen overtijd ben en de vervangende huisarts zei dat ik moest wachten tot mijn eigen huisarts er weer is maandag, maar zolang kan ik niet wachten pff.. zou ik nu ook een verloskundigepraktijk bij mij in de buurt kunnen bellen om te vragen of ik daar langs zou kunnen komen ? want heb vrijdag heeeeeel licht positief getest en zondag was de test weer negatief :S pff.. ik kan gewoon echt niet meer wachten, en ik gaa echt niet weer een test kopen, kost me klauwen vol geld.. misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen ? liefss.
tsjah ben bang dat een VK je ook niet gaat helpen meis. En waarmee dan? Wat wil je ermee bereiken. Ben je zeker dat je een eisprong hebt gehad? Ik zou gewoon afwachten hoor....en niet zo stressen!! (moeilijk weet ik.....succes!)
hoe moeilijk het ook is je zou toch echt moeten afwachten. en je weet waarschijnlijk ook dat dat je door stress je eigen menstruatie tegen houdt. dus ontspan haal adem en wacht het even rustig af
Je moet toch echt zelf weer een test kopen wil je duidelijkheid krijgen. Is die negatief, en blijft je ongie uit, dan maandag naar de huisarts.
Vevelend meis maar ik sluit me aan bij de andere meiden. Nog even proberen te wachten of nog een test kopen.
Hier ben ik het mee eens. Stress kan er idd voor zorgen dat je menstruatie niet doorzet. En mocht je zwanger zijn.. Je hebt al een aantal testen gedaan, dus dat zou betekenen dat er niet genoeg hcg inzit. dus als je elke dag gaat testen zie je niet zoveel verschil. Dat is zonde van je geld. Er zit niks anders op dan een paar dagen te wachten. Sorry, snap dat je nu in de zenuwen zit.
Joh rustig aan, ik weet het ik begin net, maar relax. Doe gewoon over paar dagen weer een test. Huismerk is toch niet. Zo duur?
Een verloskundige doet in dit geval helaas niks. Snap dat je onzeker bent en duidelijkheid wilt ondanks eerst een positieve test en daarna een negatieve test. Je huisarts zal denk ik ook niks doen, het kan zijn dat je huisarts een zwangerschapstest doet maar die kun je zelf ook doen. Als die weer negatief is zal je moeten wachten. Hoe moeilijk dat ook is. Toen wij bezig waren had ik soms een cyclus van 4 maanden, de huisarts deed hier ook niks aan. Heb 1x provera meegekregen om ongesteld te worden. Maar dat was ook uitzondering
Eigenlijk zou ik hier niet op moeten reageren, want je schrijft dit vast zo vanwege jouw frustratie.. maar ik kan het niet laten. Enig idee wat een kind kost? Juist.. klauwen met geld! De testjes van kruitvat zijn niet zo duur, 2 voor 5 euro. Ieder dag testen heeft niet zoveel zin, hcg verdubbelt om de 48 tot 72 uur. Dus om de paar dagen testen is financieel gezien dan best te overzien. (toch?) De verloskundige kan niet zoveel voor je doen. Stel dat je 1 vind die bereid is om een echo te doen, dan is er in dit stadium nog vrij weinig te zien. Misschien dat je van het weekend voor de zekerheid nog een keer zelf kan testen. En dan maandag gewoon naar jouw eigen huisarts gaan. Succes meid! Ik hoop dat je snel zwanger bent.
Vandaag nij vervanger geweest die zegt ik nog even moet wachten ondanks ik al 2 weken overtijd ben.. Ga er maar niet vanuit nog posi gaat worden. En helaas moeten we allemaal wachten. Die testjes van de kruidvat zijn idd niet duur zal die weer is proberen.