Hoi meiden Heeft er iemand ervaring met de vibrerende mascara van maybelline of andere vibrerende mascara's en zie/merk je nu veel verschil Volgens mij is deze nog het goedkoopste ( de rest is allemaal van estee lauder etc) GETEST: Maybelline Pulse Perfection mascara | Yunomi
Nou woon ik niet in een afgelegen hutje op de hei, maar ik had werkelijk nog niet eerder van een vibrerende mascara gehoord! Ik dacht eerst dat je een grapje maakte! Moet ik denken aan ´n soort electrische tandenborstelachtige mascara? (en spettert de mascara dan niet in 't rond?)
Hahaha nee het spetterd niet in het rond Hier een filmpje waarin iemand het gebruikt YouTube - Mascara Review: Maybelline Pulse Perfection vibrating mascara Heb hem zelf 1x gebruikt en wil nu al niks anders meer, maar ben benieuwd naar meer ervarigen. Je wimpers worden er echt mega lang van, heb ik bij "gewone" mascara nooit
Dat snap ik maar ze zien er vele malen langer uit dan zonder de vibratie of zonder mascara en wimperkrultang
Lijkt me eigenlijk niet zo'n fijne mascara als ik dat filmpje zie, volgens mij plakt die kei erg! Of zie ik dat verkeerd? Kusjes Adorable
heeel erg off topic: wat een prachtige foto jij ben toch uitgekozen voor een fotoshoot met een merk kleding zag ik op de hyves van die meid die jullie fotoshoot gedaan hebt
Ik heb zo'n ding en er is werkelijk geen enkel verschil te merken. DUs ik zou toch maar een gewone mascara kopen.
welke heb je Laika? ook van Maybelline? en heb je van jezelf dunne korte wimpers of al lange en volle wimpers van jezelf? misschien geeft dat het verschil ik heb van mezelf witte korte dunne wimpers en merk echt veel verschil met die van Maybelline
wat lief van je Giorgio en ik hebben samen een shoot gehad voor centrum jeugd en gezin ( die hangen nu in heel rijswijk op posters) en Giorgio zelf heeft shoots gehad voor LIEF!, babydump, en woensdag ( mocht het goed weer zijn) voor de zomercollectie 2011 van babyface. eigelijk heel onverwacht, want stond nergens ingeschreven ofzo met hem, maar werd door de foto's van kim kivits gevraagd door LIEF! en zo is het balletje gaan rollen
ben benieuwd of jij hem ook zo fijn vind als ik (en vele andere waarvan ik het heb gehoord.. vele bekende visagisten gebruiken het al jaren ( alleen dan van een ander duurder merk)
Heb hem toen ook gehad, vond het alleen super irritant dat getril aan mijn ogen, dus heb hem gebruikt zonder de vibratie
mmm bestaat dus al even aan het filmpje te horen maar ik kende het ook niet maar goed lijkt mij niet echt prettig al dat getril, mijn eigen getril (omdat ik me zo concentreer) is meer als genoeg en geeft ook de vibratie wel
Hmm...vaag zooitje. Nog niet gebruikt en denk ook niet dat de prijs opweegt tegen het resultaat eerlijk gezegd... Als je je mascara er zo op doet als dat de bedoeling is (velen doen dat niet en krijgen plak wimpers of klonters oid) EN hem tijdig vervangt voor n nieuwe (ook uit hygiëne oogpunt!) dan gaat het waarschijnlijk net zo goed. Ik gebruik die van de aldi....ja idd. Goedkoopst van het goedkoopst. Heb nog nooit zo'n fijne borstel gehad en geen last van klonters of niets. Geen plak wimpers en ik heb ook witte (zeker zo na de zomer!) dunne wimpers. Als ik geen make up op heb is de enige kleur in mn gezicht mn pupil. Maar heb 10x liever de mascara van de aldi voor 1,50 ofzo als die van een duur merk met weer een of ander foefje die beter zou werken. Is het tenminste geen zonde als ik hem na n maand tot anderhalve maand weg mik omdat zn tijd erop zit. Oja...en ik heb lenzen dus voor gevoelige oogjes hoef je het ook niet te laten
Mascara is 6 maanden houdbaar trouwens en die van de Aldi gebruikt mijn moeder en schijnt idd ook goed te zijn, maar zie toch wel degelijk verschil met deze. Visagisten zoals leco van zadelhof gebruiken niet voor niks vibrerende mascara's of wimperkrultangen. Dat het duurder is als bij de Aldi is logisch, ligt er maar ook net aan hoeveel je wil of kunt besteden wil je deze mascara aanschaffen. Ikzelf vind het ook vrij duur maar had 25% korting met de Etos kortingstikkers en je doet er dus 6 maanden mee dus net 3 euro per maand kost het je. maar ik vroeg alleen naar ervaringen, meer niet?
Excuses, mascara is 3 mnd houdbaar.. Maar ik doe er zelf veel langer mee. Ook heb ik zachte contactlenzen al 10 jaar en geen reactie op de mascaa gekregen
Ik gebruik de vibrerende mascara van Lancome momenteel en die bevalt érg goed. De prijs viel wel mee trouwens, 33 geloof ik. Ik vind de vibrerende mascara in ieder geval ideaal. Ik heb trouwens die van Estée Lauder ook eens geprobeerd maar ik vond die van Lancome veel fijner!