wie weet hoe dit liedje heet en van wie t is , ben een cd aan t maken met leuke liedjes uit onze tijd hier de songtekst en we voeren met een zucht al boven in de lucht, we zaten zo gezellig in een schuitje , en niemand kon ons zien ,we hadden pret voor 10 lang leve de zappelin !
Ben ook erg benieuwd,ken het liedje goed...maar weet niet van wie of dit is. Volgens mij zongen we dit altijd met avond4daagse en dan ga je op een gegeven moment tekst weg laten en er een geluid of beweging ervoor in de plaats.
Ik heb geen idee wie het zingt. Mij komt het ook bekend voor van de avondvierdaagse . Als je op google kijkt, zie je wel de songtekst maar niet van wie het oorspronkelijk is.
In de liedbundels die ik heb, staat dit liedje zonder componist, wat meestal betekent dat de schrijver onbekend is. Net als bij bijvoorbeeld "hoedje van papier" en "berend botje"... iedereen kent het, maar niemand weet wie het heeft geschreven.
Hij heet De zeppelin en ik heb gevonden dat: Brugge-Leeuwen hem heeft gecomponeerd.. Maar weet het dus niet zeker Broekmans & Van Poppel | Liedjes die Blijven, Brugge-Leeuwen | Bladmuziek