Wat een vreselijk ding vond ik dat zeg! Ik had er eentje van Lancome maar werd er gek van. Het verdeelde naar mijn idee juist niet gelijkmatig
vibrerende mascara ze verzinnen ook iedere keer iets nieuws ... Ik heb 'm niet gebruikt, en zal 'm ook niet aanschaffen. Te duur en ik zou knetter worden van dat getril aan mijn ogen ook. Die Gilette met trilfunctie (het klinkt als een of ander bedspeeltje ) vond ik al helemaal niets. Normale mascara werkt prima bij mij.
Ik heb gister van mijn moeder zo'n vibrerende mascara gebruikt, maar ik vond hem dus echt wel geweldig. Nog nooit zo'n lange volle wimpers gehad!! Ik ga die dus echt wel aanschaffen. Alleen ff checken welk merk het was.
ik wil ook geen andere meer! Ik vind die van mabelline echt veel beter als alle anderne die ik geprobeerd heb, dat trillen is maar heel licht en heb er geen last van, ik vind ook dat mijn wimpers er veel mooier uitzien en wat ook belangrijk is, ze breken niet af, wat ik bij veel mascaras wel heb gehad. Ik vind het een aanrader!!
Idd het trillen is maar heel licht en merkt er weinig van, en toch geeft het 7000 trillingen per seconde net als die van lancome die van estee lauder trilt maar iets van 500x per seconde voor meer geld
Toevallig heb ik vorige week bij de trekpleister een hoop gekocht (make up) met 50 procent korting. Ook die mascara van Maybelline, dus ben heel benieuwd, gebruik nu eerst nog even de oude,anders zo zonde omdat mascara;s zo kort houdbaar zijn. hoop dat ie voor mij ook zo goed werkt!
Nee, ik heb hem met mijn trouwen laten aansmeren van Lancome ipv de gewone. Ik vond hem verschrikkelijk, hij deed totaal niet bij mij wat hij beloofd, terwijl ik opzich wel aardige wimpers heb. Niet overdreven, maar gewoon, gewoon.
Ik lees even mee hoor! Ben altijd nieuwsgierig naar topics over beauty en make-up. Op zich zou ik deze mascara wel willen uitproberen, maar ik wordt soms zo moe van alles wat ze verzinnen! Vaak werkt het bij mij namelijk helemaaaaal niet...en kom ik toch weer uit op de basic mascararollers. Hoe is de zwarte 'vloeistof' van deze mascara? Is die lekker vloeibaar? Sommige mascara's lijken namelijk al bijna uitgedroogd te zijn als ik ze koop, daar kan ik echt pissig van worden! Mijn ultieme mascara blijft tot nu toe die van Make-up Studio, alleen te koop op speciale verkooppunten en de beautybeurs. Maar die is helaas verre van waterproof, en lastig te krijgen als je niet steevast langs de beurs gaat ofzo...
De vloeistof vind ik ook heel goed, klontert niet en je wimpers breken er niet van af. Ook word hij niet hard of droog in de houder.