hoi meiden ik heb woensdag 1e gesprek... wat gaat er gebeuren? Ik heb in juli al een gynaecologisch onderzoek gehad, dat hoeft denk ik niet meer. Vriendlief gaat mee... ik vind het best eng nu... gr bengel
Bengeltje ik weet niet wat precies de reden is voor de stap naar de gyn (ja een kinderwens die nog niet vervuld is), maar omdat je een onregelmatige cyclus hebt, of omdat jullie al een tijd bezig zijn en er verder niks lijkt te zijn... Maar ik denk dat zo'n eerste onderzoek vrij algemeen is hoor. Zo kregen wij allebei verschillende vragen (over je eigen gezondheid, over ziekten die in familie voorkomen, over hoe vaak je het doet,over je cyclus, over leefgewoonten (roken, drinken, etc)). Van alles ...Hierna werd bij mijn vriend lichamelijk onderzoek verricht (hij werd hier door overvallen...hihi, ik dacht dat ikzelf alleen lich. onderzoek zou krijgen, dus wel handig dat je vriend/man hier rekening mee houdt). Verder werd bij mij een inwendige echo gedaan en werd gelijk uitstrijkje gedaan. Afhankelijk van wat uit gesprek zal komen zal gyn verdere stappen uitleggen en bespreken, meestal worden er nog verdere onderzoeken afgesproken als, bloedonderzoek, cyclusanalyse, samenlevingstest, en zaadanalyse, maar dat hoor je vast van de gyn. Wens je veel succes!
Heel veel succes. Weet nog wel dat ik met klamme handjes op mijn plastic stoeltje in de wachtruimte zat......en een buikpijn. Gewoon diarree van spanning uker: Een ding scheelt...het is hun dagelijkse werk en voor je het weet doe je je hele sexleven uit de doeken Succes meid!! Liefs Elmo