Wij willen in december graag een weekendje naar Engeland of Duitsland. Als we voor Duitsland kiezen dan willen we naar Dusseldorf gaan. We gaan met ons drietjes (ik, vriend en zoontje) en we willen echt een knus, romantisch hotel. Is er hier iemand die een hotel kan aanraden? Zwembad/sauna zou heel leuk zijn maar hoeft niet.. Ik vind via google echt verschrikkelijk veel site's met hotelaanbiedingen en zie door de bomen het bos niet meer. Weet iemand misschien nog een goede site met een overzicht van veel leuke kerstarrangementen?
wij gaan ieder jaar een dag kerst shoppen in dusseldorf ( familie traditie ) het hilton is erg goed .. maar miss ook wel weer erg duur .. verder kan ik je wenig aanraden want wij gaan altijd maar een dag
Hilton is mooi, maar we zoeken echt een knus en romantisch hotel. Hoor nu net dat Dortmund ook een mooie kerstmarkt moet hebben, dus als iemand daar een mooi hotel weet of er wel eens is geweest dan hoor ik het graag! We willen het liefst een hotel midden in het centrum 8)
Vind je Dusseldorf leuk als kerststad? Mijn vader zei namelijk net dat hij Dusseldorf een ongezellige stad vindt..
Wij zijn vorig jaar naar Dusseldorf geweest naar de kerstmarkt. Was hartstikke leuk, We gingen met de NS speed. Binnen een paar uur zit je er. Weet alleen de naam van het hotel niet meer. We kregen in het hotel een gratis OV kaart voor ons verblijf. Met de tram zijn we naar de kerstmarkt geweest. Deze was hartstikke groot en gezellig. Er was ook een hele dure winkelstraat bij, daarbij is de PC Hooftstraat niets bij. Maar we hebben het enorm naar ons zin gehad. Je kan het beste even kijken op de site van de NS. Deze bieden hele arrangementen aan voor weinig.
de laatste keer dat ik een kerstmarkt heb bezocht was Essen. ik vondt dusseldorf veel gezelliger. ook kun je daar goed shoppen in de gewone winkels die allemaal versierd zijn dus ik ben t dan niet met je vader eens haha ik ga zelf altijd maar een dag. en elk jaar naar een andere kerstmarkt. dus qua hotel kan ik je helaas niet helpen maar iig heel veel plezier daar
2 jaar terug naar Kerstmarkt in Dusseldorf geweest met mijn moeder (ook jaarlijkse traditie ) en vonden het erg leuk en gezellig! Buiten de vele kerstkraampjes zijn er ook veel leuke winkels! Vorig jaar naar Brussel geweest was ook erg leuk! Dit jaar gaan we weer naar Dusseldorf! Wij gaan altijd 1 dag dus aan een hotel kan ik je niet helpen! Vast veel plezier!