Victor Veilig

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wie heeft de victor veilig?
    Ben aan het overwegen om er 1 aan te schaffen, we wonen bebouwde kom, maar hebben geen drempels waardoor er sommige auto's toch snel hard rijden. We zijn wel bezig met de gemeente betreft drempels, de hele buurt ligt vol met drempels behalve in onze straat. Aangezien er binnenkort nieuwe nieuwbouw word opgeleverd en dit voornamelijk toegankelijk is via onze straat, wil ik toch maar wat voorzorgsmaatregelen nemen aangezien het met de gemeente vast nog wel even gaat duren.

Victor veilig kopen? Bestel uw Victor Veilig online - ANWB

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Helpt hier niks helaas.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Daar ben ik zelf dus ook bang voor, dat het niks helpt.

Ik ga morgen gewoon maar weer de gemeente bellen, en eens bij de buren vragen of hun ook een belletje willen doen.

4. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Bij ons worden die dingen gejat (ja, ook als je ze aan een paal vastzet met een ketting...) :)

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh daar kun je ze kopen. Die poppetjes staan hier ook langs de kant van de drukke weg verderop en ik vroeg me al af waar ze vandaan kwamen. Ik vind ze leuk om te zien en zou ze hier ter decoratie ook wel in de straat willen. Al wordt er hier nooit hard gereden omdat iedereen in de straat 1 of meer katten heeft...

Ik zou ze een ander petje op doen en pimpen etc.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Meen je niet, wat erg zeg!

7. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik ben bang dat zo'n ding totaal geen nut heeft. Waarschijnlijk weten de mensen die te hard rijden nu ook al dat ze daar met een te hoge snelheid rijden en daar hebben ze ook sch..t aan, dus geloof niet dat ze met 'Victor Veilig' ineens wel rustiger gaan rijden.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.858
    113
    Een paar huizen verderop hebben buren dit vaak bij hun huis staan. Ze besparen hier in deze wijk op elke cm grond door gewoon geen stoepen aan te leggen, dus kinderen staan zo op straat.
    Al is dit een rustige straat hoor, maar ik woon in het doodlopende deel en zij niet. Weet niet of het werkt, ik denk zelf vaak wel 'oh ja, even opletten dat er niet een kind op straat vliegt'.

9. Deliana

Deliana Niet meer actief

Er staat er hier ook een een straat verder, maar dat ding helpt echt totaal niet, terwijl hij echt goed in het zicht staat. Naast Victor zit eengrasveldje waar kinderen veel voetballen en dan gaat er natuurlijk regelmatig een bal de weg op.... Doodeng!

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik zou het zonde van mijn geld vinden. Er staat er hier ook een in het begin van de straat, en er hangen borden dat je op moet passen voor spelende kinderen. Maar nut heeft het niet. Er wordt hier door heel veel mensen veel te hard gereden, je mag hier 30 en we hebben ook drempels, maar dat maakt voor sommigen niet uit.

11. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wij hebben er eentje! Die zet ik zo op de weg dat auto's er net langs kunnen en wel moeten afremmen...het jammere is dat ze daarna weer gas geven dus eigenlijk moet er nog eentje verderop in de straat staan!

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het helpt niet echt, hier zijn ze ook echt bij meerdere mensen al gejat.

Deel Deze Pagina