dochtertje jarig op 5dec

Discussie in 'De lounge' gestart door spriet, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik ben wel benieuwd naar hoe andere ouders dit plannen en wanneer jullie wat vieren?

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik ben ook zeer benieuwd, aangezien ik dit jaar een decemberkindje verwacht :)

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Onze op 1 januari....altijd vuurwerk :).
    Voor familie vieren we t vaak paar dagen later.
    Kinderfeestje weet ik nog niet, denk voor de vakantie.

5 december lijkt me erg lastig. Of nou ja, eerste paar jaar dan.
    Misschien ook gewoon nu al de 5e vieren. Samen jarig met de Sint!
    Kinderfeestje wat eerder?

Xxx

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    #4 spriet, 12 sep 2013
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
    Wel bijzonder hoor deze foto is gemaakt 2 uur na de geboorte.

ff foto weg gehaald

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Rot dagen he voor een verjaardag.. Hier een 2jan kindje.. Weekend ervoor kan het nooit gevierd worden dus moet er altijd na..

Maar goed stond uitgeteld voor kerst dus heb nog mazzel gehad.. Zoon heeft iig wel een eigen verjaardag..

(En dan hebben we het nog niet over de cadeau reeks (Sint/kerst/verjaardag in 4weken Pfff)

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Leuke foto ts! Bijzonder is het wel een 5dec kindje..

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Hier een 24 december kindje.. Ook lastig straks lijkt me.. Nu heeft ze er nog geen besef van.. Straks zie ik wel hoe of wat.

8. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik was ook zo bang om op 5 december te bevallen. ik zou 5 december worden ingeleid en aangezien bij de eerste ook niet vanzelf kwam vond ik echt niet leuk. gelukkig op 1 december bevallen:). ik zou het eerder of later vieren lijkt me anders ook niet zo speciaal.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Hier een 5 december mannetje en hier doen we altijd de sint het weekend voor zijn verjaardag vieren met elkaar en het weekend na zijn verjaardag vieren we dat.
    Dit jaar dus 30 november en 1 december sintviering, 5 december sint op school en laatste keer schoen zetten en opa en oma's komen even en van ons krijgt hij gewoon een kadootje. 6 december trakteren op school 7 december kinderverjaardag en 8 december komt de familie en dan zijn we er weer voor een jaar vanaf :D.
    Hij weet zelf heel goed dat hij samen met de sint jarig is nu, hij stuiterde van de week al door de supermarkt want mama de pepernoten zijn er weer en dat betekend dat zwarte piet en Sinterklaas komen en dat betekend dat ik jarig ben dat is dubbel speciaal ;). Geloof dat wij er moeilijker over doen als hij.

10. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48

Goed om te lezen hoe je zoontje ermee om gaat.
    Ik dacht idd ook zoiets het weekend ervoor sinterklaas vieren en dan het weekend erna haar verjaardag. het is toch op een donderdag en dan vieren ze het ook op de opvang.
    Leuk die dubbele kado`s in 1 maand maar goed dat is niet anders.

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Ben nu al druk bezig met het verlanglijstje want ze krijgen zoveel in ene korte tijd dat is echt niet normaal :$. Maarja nu hij nog gelooft in de sint kun je slechts niks krijgen van de sint of van ons ;).
    En met trakteren op school is het echt van dat kan niet op mijn verjaardag want dan trakteert sinterklaas en er mag er maar 1 tegelijk haha. Ze passen zich gewoon erg makkelijk aan.

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Dit.

Mijn dochter is van 9 dec. Toen ik zwanger was, wist ik natuurlijk dat mijn dochter rond die tijd geboren zou worden en ik hoopte dat ze niet op 5 dec geboren zou worden. Dat vertelde ik aan een leerling op school (ik ben docent op een middelbare school) en toen bleek dat zij op 5 dec jarig is! We stonden in de aula en ze riep meteen twee andere leerlingen uit andere klassen die ook op 5 dec jarig zijn. Met z'n drieën hebben ze me ervan overtuigd dat ze het juist léuk vinden dat ze op 5 dec jarig zijn! Het is altijd een gezellige en relaxte dag en de school gaat veel vroeger uit.

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Mijn man is op 24 december jarig.. ook een k*t datum!! Wij hebben besloten om het in 1x te vieren :D Ik ben 16 november jarig, we vieren het meestal begin december.

14. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ach en over een aantal jaar gelooft hij er niet meer in en dan maakt het niet zoveel meer uit wanneer je sinterklaas viert (als je het dan nog viert)
    Mijn zus is ook vna 5 december, maar ik zou echt niet meer weten hoe we dat vroeger gedaan hebben

Deel Deze Pagina