Voorstukje Benidorm bastards

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaR, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Dames,

Ben ik de enige die zich enorm kwaad maakt over dat voorstukje van Benidorm bastards? Gaat, natuurlijk, over die bejaarde vrouw die in een kinderwagen kijkt en dan laat weten wat een lelijke, afzichtelijke, afstotelijke baby het is..

Nu weet ik niet zeker of de moeder van die baby in het complot zit en of ze alleen die vrouw die ernaast zit willen "foppen" maar dan nog...

Als iemand dat over mijn kind zou zeggen, of tegen iemand anders haar kindje en ik zou er naast zitten........

Oh echt waar, mijn bloed gaat koken als ik dat stukje zie!!!

Zoo frustratie eruit en nu weer rustig ademhalen ;)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Totaal geen last van.......ik vind het humor wel wetende met de reden dat het "gefaked" is:)

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Toevallig zei ik het net tegen mijn man, als die vrouw van de kinderwagen niet in het complot zit vindt ik het gewoon ronduit belachelijk en beledigend, en totaal geen humor..

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Het is allemaal maar nep :D Natuurlijk in het echt is het wat anders bij de serie gaat het puur om de humor van de oudere mensen dus nee kan me er niet druk om maken :)

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Maar weet iedereen dan van te voren dat het nep is?

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik hoop dat die vrouw erbij hoorde, anders snap ik niet dat ze zich zo rustig hield :p

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb het niet gezien maar ik denk dat het echt is maar dat ze zodra de oudjes weg zijn uitbeeld wel de mama of de ouders inlichten waar het over gaat en dan toestemming vragen of ze het mogen filmen

waar kan je het bekijken?

ik vind de belgische wel beter dan de nederlandse

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja, dat dacht ik ook dat het zou wel zou zijn... Maar dan zou het al te laat zijn ;)

9. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Kan me er niet aan storen.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

maarde grap is ook de reactie van anderen dus tja,...even kwetsen en dan leggen ze alles wel netjes uit volgens mij

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja dat begrijp ik ook wel.. Snap het doel van het programma ook wel (ik kan sowieso niet om dat programma lachen ;)) maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je dan zo rustig blijft..

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

op welke tv zender komt het? dan kan ik het filmpje opzoeken want nu ben ik wel heel nieuwschierig:)

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Als de vrouw er niet bij hoorde en ze haar dus achteraf hebben ingelicht, vind ik dat eigenlijk gewoon geen grap.

14. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    @ sydneys, komt op RTL4

@ TempusFugit, dat vind ik dus ook..

15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Heb het voorstukje nog niet gezien.
    1 van de weinige programma's waar ik van de bank af rol van het lachen.

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik bedacht me dat ik iets zou zeggen als: goh ja nu u het zo zegt, ze heeft ook wel erg veel weg van u.

Maar dan zit je rustig op de bank en kan je er even over nadenken.

Verder: nee kwaad word ik er niet om. Ik vond het wel dom, helemaal niet grappig. Ik ben ook wel klaar met die bastards eigenlijk, na 1 seizoen moet je gewoon kappen i.p.v. die shit uit te melken tot en met ;)

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik weet niet hoe ik zelf zou reageren. Ik denk dat je perplex staat.

Maar is het dan met verborgencamera's? Dat moet haast wel anders weet iedereen toch dat het "nep" is

18. knap

knap Niet meer actief

Heb er geen moeite mee je weet dat het z.n programma is als ze na de hand de moeder vertellen hoe en wat misschien kan die er ook wel om lachen.

Leuk is anders als het om jou kind gaat maar als je dus weet na de hand waar het programma om gaat dat je de humor er van in kan zien.

Je verwacht zo iets niet en zeker niet van een ouder persoon.

19. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Niet boos maar vond het totaal niet grappig.

20. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    tja, niet iedereen heeft dezelde humor, klopt.

Ik vind het niet erg, soms erg grappig. heb het voorstukje even vlug voorbij zien komen, en ik zij tegen mijn man, ik geloof dat ik perplex zou staan als iemand bij mij dat zou doen, immers de oudjes vinden baby`s altijd uber schattig,
    Denk niet dat het vooraf gemeld wordt, gaat immers om de reacties, of wellicht wel en gaat het om de reactie van de mevrouw naast haar op het bankje, dat zien we pas in de uitzending je ziet immers nu maar een klein stukje.

al met al niet iets om een drama van te maken, zeker niet als je later hoort hoe of wat, je moet immers toestemming voor uitzending geven.

Deel Deze Pagina