Victorias secret fashion show

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rizzoli, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Nou, Tatjana Maul ( miss Nederland die nu in Londen is voor Miss World) heeft gewoon maat 38 hoor ;)

Maar wat moeten ze dan? Als ze er vrouwen met maat 46 neerzetten zeurt men weer dat dat ongezond is en mensen dat als norm gaan zien.. Het is ook nooit goed ;)

2. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Vond dit artikel eigelijk wel goed verwoord:

Is een Victoria's Secret lichaam haalbaar voor de gemiddelde vrouw? - FitbeautyFitbeauty

Het probleem van onzekerheid ligt niet aan de show maar bij jezelf.. Als de show er niet was werd men wel onzeker van een tijdschrift of van de knappe buurvrouw of what so ever..

Puur je zelfbeeld..

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Die vrouwen zijn gewoon topalteten. En naast dat, zoals Tom Barten heel mooi heeft uitgelegd, je moet ook gewoon mazzel hebben met je lichaamsbouw.
    Het onderhouden van hun lichaam is gewoon een topbaan.
    En dat geeft Doutzen bijvoorbeeld zelf ook al aan, dat ze helemaal geen 'voorbeeld' is qua lichaam.
    Ik voel me dan ook totaal niet onzeker als ik zulke lichamen zie.
    Ik vind de meeste er mooi om te zien ( er lopen ook een paar tussen die ik wél te dun vind met hele schriele armpjes ).

4. gusto

gusto Niet meer actief

Eens.

Waarom zou het een afspiegeling moeten zijn van de 'normale' vrouw? Iedereen die topsport beoefent heeft een lichaam dat niet lijkt op het lichaam van een gemiddeld persoon. Prima toch, ze werken er hard voor.

En lingerie staat nu eenmaal het mooist op een slank lichaam, vind ik!

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik las dat artikel vanmorgen ook en ben het helemaal met haar eens... Het is gewoon je eigen onzekerheid als je je rot gaat voelen als je een Doutzen ziet.
    Doorsnee vrouwen staan nu eenmaal niet in zo'n show. En deze dames krijgen het echt niet aanwaaien hoor.. kijk eens naar die lichamen, daar wordt keihard voor getraind!!

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Precies! Als je er ook zo uit wil zien, dan moet je er ook wat voor doen en laten. Behoorlijk wat zelfs!

Doutsen en ik zijn ongeveer tegelijkertijd bevallen en ik zie er alles behalve zo uit. Maar ik heb dan ook de luxe dat ik lekker 6 weken kon genieten van het thuis zitten. En de luxe dat ik niet elke dag hoef te trainen en eet wat ik wil.

Ik hoef mijn geld niet te verdienen met hoe ik er uit zie, gelukkig niet zeg!

Maar allejesus, wat ziet zij er goed uit :$
    Wat een topwijf, wat een toplichaam en een discipline heeft ze!

Ik had het er gister nog over met mijn man.....de heroine look is gelukkig "uit", bij deze modellen zie je dat ze er voor trainen. Veel mooier!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat klopt. Als volwassen vrouw kun je nog beredeneren. Weet je als je zo'n lichaam wil, er zijn zat sportscholen.
    Anders moet je niet zeuren. Het komt ze echt niet aanwaaien hoor!

Maar pubermeisjes zijn kwetsbaar en veelal naif. Ik zie het zoveel op social media dat zij denken dat al die entertainers en modellen van zichzelf zo knap en slank zijn. Ze willen gewoon niet geloven dat er photoshop gebruikt wordt in bladen. Realiseren zich niet dat bijv artisten die roken en nog steeds witte tanden hebben deze laten bleken of dat er gewoon een heel team aan stylisten aan te pas komt.

8. adi

adi Niet meer actief

Gek he dat een miss verkiezing vol mooie vrouwen zit, heel raar voor een schoonheidswedstrijd....

En al dat geklaag over' gemiddelde vrouwen', een topmodel of elke andere topsporter is geen gemiddelde vrouw, want dan zou er geen TOP voor staan. Die mensen werken kei hard voor hun lichaam en conditie. De menige gemiddelde vrouwen die 6uur per dag in de gym zouden zitten, hadden ook best zo'n lichaam kunnen hebben.
    Ik ga niet bankhangend en taartetend klagen om het lichaam van Doutsen Kroes..

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dit dus, hun werken heel hard om dat lichaam te krijgen (demeeste dan denk ik) ;)
    Als ik net zoveel zou trainen en dieeten zou volgen en die discipine had zou ik dan ook zo'n lichaam hebben?
    Heel eerlijk ik denk van wel.
    Maar ik ben zo niet, en ik ben ook niet jaloers op hun lichamen.
    Het enige waar ik jaloers op zou kunnen zijn is hun discipline om iedere dag zoveel uren te trainen en een strak dieet volgen.
    Ik vind het mooie vrouwen ze hebben nog steeds rondingen, kan de ribben niet tellen in ieder geval.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Denk dat Doutzen de luxe heeft om voor de rest van haar leven te stoppen met werken hoor, die is allang en breed binnen. ;)

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Maar blijkbaar wil ze dat niet en daar zal ze dan ook wat voor over moeten hebben.

12. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doutzen, wauw!

Gewoon gespierd!

En dan die stralende kop!

Geeft ze nog steeds bv? Zouden er padjes in die dure bh's gezeten hebben??:D

13. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

True! Ze zien er niet uit als de gemiddelde vrouw, maar MOET dat dan? Ik vind van niet. Het is toch ook een soort van droom die ze laten zien :)

Ik zou ook wel willen dat ik er zo uitzag hoor, maar het komt die modellen (ondanks de 'goede genen') ook niet aanwaaien, ze werken er keihard voor. Ik denk dat als Doutzen niet sport en eet zoals de gemiddelde Nederlander ze er ook heel anders uit zou zien.

14. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Nou wow ik vind die vrouwen stuk voor stuk prachtig!!!

15. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Zag toevallig de foto's voorbij komen, sommige meiden.. oeh wat eng. die zijn zo dun.. ik ben ook slank van mezelf maar een beetje houvast vind ik toch mooier dan al die skinny modellen. Doutzen daarintegen ziet er het beste uit.. alleen op de ene foto had ze cup A en op de andere D.. achja showbizz he

16. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ja, ze geeft nog steeds borstvoeding, zei ook dat dat voor haar nog altijd op NR1 staat, boven de shows/campagnes

17. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ze geeft nog borstvoeding, misschien net gekolft :p

18. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Topwijf is het!:)

19. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha!:D

20. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

O maar dat doe ik ook niet hoor:p ik was vroeger niet tevreden met mijn lichaam, maar tegenwoordig wel. Ik sport gemiddeld drie keer in de week, eet over het algemeen gezond, met af en toe wat lekkers. Ik geef eerlijk toe dat ik het er niet voor over heb om zoveel te doen en laten voor een lichaam als doutzen kroes.

Ik heb alleen moeite met al dat perfecte gedoe op tv en op internet, dat is alles.

Deel Deze Pagina