Ik vind die lijven juist helemaal niet zo mooi (een paar wel hoor maar lang niet allemaal) maar ik wou dat ze eens een paar goed getrainde meiden met een wat voller lichaam zouden laten meelopen, je bent natuurlijk al snel "dik" naast maatje 32 haha Ik denk dat het een goed voorbeeld zou zijn hoe je ook als normale vrouw of wat vollere vrouw er sexy uit kan zien aangezien dat het gemiddeld publiek is wat koopt en rondloopt. Je zou echt een statement maken als bedrijf als je tienermeiden (die deze meiden adoreren en nabootsen!) zou laten zien hoe normale vrouwen eruit zien en dat dat sexy as hell is...
Dan heb je niet goed opgelet Tigermommy, want Vic Secret's modellen zijn juist niet vel over been! Gewoon heel mooie modellen, waar ik graag naar kijk. Sommigen zijn op leeftijd, zijn moeder, geven borstvoeding en lopen gewoon mee: hulde!
Laat mij daar maar eens een foto van zien dan uit de show van dit jaar, want ik heb ze zo niet gezien!
Het klopt da er modellen zijn geweest die vrij dun waren, toen heeft Victoria's secret gezegd dat ze aan moesten komen en anders mochten ze niet mee lopen, die blonde in het midden (candice) was best dun, kwam ook kritiek op, die moest aankomen, is tegenwoordig wat minder dun dan vroeger. Ook had je een model Chanel Iman, die hebben ze uit de show gegooid. Was een paar jaar geleden in het nieuws. Ik vind Doutzen echt een mooie vrouw, ze heeft duidelijk mooie vrouwelijke rondingen, je hebt ook een model die mee liep in de show van dit jaar , Rome strijd, Persoonlijk vind ik haar te dun.
Ik heb net een paar foto's nog eens goed bekeken en het merendeel is niet skinny! Zeker geen thigh caps!
Ik heb ook wel het idee dat victoria's secret daar wel op let, dat de modellen niet te dun zijn, maar die Cara heeft wel een Thigh cap hoor alleen dat hoeft niet te betekenen dat ze dan te dun zijn. Maar die foto's die tigermommy posten, zijn foto's van Victoria's secret modellen. De vrouw op de rechter foto is Karlie Kloss, zij was een paar jaar geleden in mijn ogen te dun, nu zie je duidelijk dat ze wat meer vorm heeft. Op de linker foto, de blonde in het midden is Candice Swanepoel, was vroeger dunner dan dat ze nu is.
Ze is zuid Afrikaans 😉 Ik vind ze nu ook niet meer eng dun, gelukkig let de modewereld er steeds meer op.
Bij sommige fashionweeks mogen modellen die onder een bepaald bmi niet meelopen met shows, dat vind ik eigenlijk wel goed.
Dit is die middelste van jou foto (Candice swanepool) nu in afgelopen show.. Vind ik echt niet vel over been zoals bovenstaand (waarschijnlijk gephotoshopped) plaatje:
En doutzen: Vind het helemaal niet vel ver been, gewoon heel slank en in zeer goede conditie. Op de foto die tigermommy laat zien vind ik idd te ver gaan, maar dit vind ik gewoon "gezond". En idd. Onder een bmi van 18 mochten ze sowieso niet in de show verschijnen.
En hier enkele VS modellen bij elkaar van de show van vorige week. Zie daar ook geen uitgemergelt vel over been model tussenstaan eerlijk gezegd
Vroeger voor ik kinderen had had ik ook zo een lijfje hoefde er niks voor te doeb . Maar na drie kinderen is daar NIKS meer van over terwijl mijn twee oudere zussen weer zo slank waren als voor hun zwangerschappen. Sommige hebben het gewoon in hun genen. Ik vind de meiden van VS prachtig !
Ik vind Doutzen echt te mager en te gespierd. Brrrr. Al haar mooie vrouwelijke rondingen zijn verdwenen.
Ze is wel héél erg gespierd ja! Maar ik vind het ongelooflijk knap dat ze 5 maanden na haar tweede zwangerschap er al weer zo uit ziet én nog steeds borstvoeding geeft! Maar goed; haar lijf is haar inkomen. Daags na de bevalling zat ze op dieet (haar zus is diëtist) en had ze een Personal Trainer, dus...