hoe ze vroeger was vond ik mooier, toen ze net begon, toen was ze zo trots op haar curves en zei ze dat ze wilde laten zien dat je met curves ook model kon zijn en nu is ze net zo slank als de rest (kortom weinig over van haar principes denk ik dan) @Miss Mac ik kan nog vele andere fotos van haar laten zien hoor was toen echt niet gephotoshopt ook in de show was ze heel erg dun en ik vind die Karlie nog steeds op het randje, het is allemaal maatje 32/34 misschien max 36 (en dat valt dan onder "dik") dat is niet de norm natuurlijk in de wereld. het is goed dat ze dit jaar wat meer op hebben gelet maar als je weet dat die meiden voor de show 2 dagen niets mogen eten (alleen vloeibaar) dan denk ik echt "waar ben je mee bezig" alleen maar om die buik helemaal weg te krijgen (welke buik want ze zijn al prima hoe ze normaal zijn)
Omdat die meiden er keihard voor moeten trainen en overdreven op hun eten moeten letten( welliswaar super gezond eten, maar daarnaast voor de show aan de sapkuren, etc zitten voor die oh zo platte buik) vind ik het echt te ver van de realiteit staan. Het zijn stuk voor stuk mooie meiden met van nature een mooi figuur en een leuke uitstraling. Waarom dan zo gespierd en mager op de catwalk? Ik vind de benen van veel van die meiden echt te dun en eng gespierd. Kijk eens naar die heupbotten...ik heb foto's gezien van dezelfde meiden van min vijf jaar terug....ze waren toen echt voller en vrouwelijker. Natuurlijk staat lingerie het mooist op slanke dames, maar dan wel gewoon maat 36 en geen 34 met een taille van net 60cm. Ik vind doutzen echt nog steeds een mooie vrouw met uitstraling, echter zag ze er vijf jaar geleden veel beter uit. De druk in de modewereld is nog steeds groot blijkbaar....
Natuurlijk is het knap dat ze zo slank zijn kort na de bevalling, maar joh...ze moeten wel als ze die catwalk nog op willen! Er staat direct een personal trainer klaar, misschien wel drie....Waarom je helemaal kapot trainen enkele weken na een bevalling? Om aan de illusie mee te kunnen doen? Omdat het bakken met geld op levert? Het lijkt wel een trend, want ik zie het ook bij enkele bn'ers. Afvallen om een rol te kunnen krijgen, om met je kop op tv te kunnen komen drie weken na een bevalling....
Ik vind ze niet mega mager maar wel een beetje op het randje. Ik vind persoonlijk Doutzen niet enorm speciaal, ik vind haar wel prima tussen de andere dames passen, maar ik heb eigenlijk wel vaak modellen gezien die net dat wat meer speciale hadden. Maar dat is smaak denk ik.
Ja eens. Las dat haar man zei dat hij aan haar kon zien dat bv geven topsport was, omdat ze er helemaal van ging trillen en zweten. Joh, dat heb ik ook als ik er 's middags bij voeding nummer 2 achter kom dat ik bar weinig heb gehad. Laat staan als je bijna niks eet.... Maar ik vind het echt een super mooie vrouw....iets te gespierd dat dan weer wel
Waarschijnlijk was dit haar laatste jaar bij VS (eigen keuze) ook omdat er nu meerdere lingerie merken interesse hebben in haar, en ook dat ze privé dingen beter wil regelen.. Wie weet word Doutzen Sylvie 2.0 voor Hunkemöller
Hahaha, je gekolfde melk per koerier van Londen naar new york laten brengen hahaha! Hilarisch. Vind het zo grappig dat ze dat ook gewoon verteld: Tja...tussen de loopjes zit ik heel oncharmant te kolven hoor Ze zag er trouwens wel heel moe uit... Weetje: zij is nummer 2 op van de wereld met 6 miljoen....Gisele staat nummer 1 met 35 miljoen. Dat is puur omdat zij haar privé op nummer 1 zet...
Wat een slaapverwekkend show zeg dit jaar Echt de saaiste eruit.. Vanavond 22.45 op net5 maar op YouTube kun je hem allang bekijken.. De show van vorig jaar was stukken beter als deze.. Waarschijnlijk Doutzen haar laatste show geweest, misschien idd beter zo, want ik vond er totaal niks meer inzitten in heel de VS show niet, en op YouTube te lezen denken velen met mij zo. Echt een tegenvaller de show dit jaar..
Ik ben geloof ik de enige die die vrouwen bloedmooi vindt, dat gezeur altijd over hun lichamen. Ik met mijn maatje 34/36, vol celillutis (?) en een buik die maar niet weg wil ben hartstikke jaloers!
ze zijn heel mooi maar ze hebben er vast veel moeten doen en laten,, trainers staan klaar , koks worden in gehuurd en er komt gene chocolade door de deur en wed na de schow dat ze een vette hamburger naar binnen werken ik heb in de mode wereld gezeten ook van de schows en dat was niet leuk meer zaten wij een boterham met kaas te eten en de modellen water met een scheut citroen sap en heb er twee zien flauw vallen een van de rede dat ik uit die wereld ben gestapt het is geen werkelijkheid meer en het stond me tegen hopelijk komt er voor het merendeels verandering in dat er ieder geval gewoon vrouwen op de planken staan die mt 38 hebben in plaats van size 0 , want zo zien vrouwen met heupen en billen niet hoe de kleding echt zal vallen op hun lijf ,, in werkelijkheid wordt je gewoon genept bij het leven als je er niet voorbij kan kijken. doutzen ,,het is haar werk, haar inkomen, vind het dus niet zo gek dat ze meteen aan de slag is gegaan om haar lijf weer in orde te krijgen
Nou nou, wat een commentaar zeg. Niet alle vrouwen hoeven hier keihard voor te werken, ik heb zelf ook jarenlang maatje 34 gehad, laatst nog een spijkerbroek maatje 25 weggegeven. Kon eten wat ik wilde en ik kwam geen grammetje aan. Drie keer trainen en je kon mijn buikspieren zien. En toendertijd werd ik door sommige mensen juist geplaagd omdat ik zo dun was. Pas de laatste jaren ben ik eindelijk wat aangekomen, maar ik ben ondertussen ook alweer 30. Veel van die meiden zijn ook zo gebouwd en juist hartstikke onzeker omdat ze zo dun zijn. Daar zijn ze vast en zeker ook mee geplaagd, net zoals dat billen-model (ben even haar naam kwijt) die jarenlang geplaagd is met haar 'dikke' billen en daar nu goud geld mee verdient. Het is ook nooit goed.
das inderdaad een goede nu kan je dik geld verdienen met een stel dikke billen , vind ik geen eens een slechte kan ik ook nog een kost verdienen ihihi heb ook een stel mega billen met ene sprankel wit melk kleurtje hahaha
Echt heel mooi! Ben juist trots op de 5 nl dames in de show. En doutzen geeft idd bv en laat het per expresse naar haar dochter versturen . Niet jaloers op haar, lijkt me kei en keihard werken.