pret echo bij "flinkere"" dames

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamaweentje, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    hallo dames,

hier even een vraagje wij hebben bij 28 weken een 3d/4d echo:D
    maar nu hoorde ik vandaag van iemand dat omdat ik van mezelf wat flinker ben de kans heel klein is dat ze wat zien:(
    zijn er hier flinkere dames die hier ervaring mee hebben??
    maak me er nu toch wel druk om want het is natuurlijk een hoop geld wat we moeten betalen ervoor en het zou erg zonde zijn als er niks te zien zou zijn doordat ik van mezelf al een buikje had..

alvast bedankt voor jullie reacties

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou echt gorte onzin hoor weet niet wie je dat heeft wijsgemaakt maar vergeet dat maar gauw weer. ik heb ook een beste buikwand zeg maar en bij de eerste had ik hele mooie beelden. bij deze ook elke keer een echo maar jah koppie ligt in de placenta dus geen mooi beeld maar goed heeft dus niks met het vet te maken zeg maar.

ze zeggen wel dat het moeilijker te zien is bij een vroege zwangerschap maar goed dat kan bij dunne dames ook. bij mij was het bijv met 5 wk vanaf de buitenkant al goed zichtbaar.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb toch ook wel redelijk wat vet op mijn buik en heb in mijn vorige zwangerschap bij 8 weken een echo gehad via een echobureau (was wel een 2d geen 3d) en toen konden we het kindje gewoon best goed zien hoor!
    Alleen door de ligging van mijn blaas kregen we het niet zo goed opgemeten maar dat kwam dus niet doordat ik wat dikker was maar puur door die blaas...
    Dus ik neem aan dat het met 27 weken toch nog duidelijker te zien moet zijn? En of het dan 2d of 3d is dat zou volgens mij niet veel uit moeten maken?

4. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ik heb met 28 weken een 3/4D gehad en ons meisje was prima te zien hoor, ondanks mijn speklaag (zelfs met 10 weken een prachtig mooie terijmecho-foto gehad met de beentjes in de lucht terwijl de meesten alleen maar een 'blob' hebben om te showen).
    Misschien dat je wat scherper beeld krijgt met minder speklaag maar ik was prima tevreden met die van onze dame.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het beeld kan misschien ietwat minder scherp zijn, maar zeker met die termijn maakt dat niet veel meer uit hoor!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik ben ook niet de slankste(nu84 kilo) maar met mijn vorige zwangerschap heb ik ook een pret echo laten doen met 23wk en met 26 wk en dit was hartstikke duidelijk hoor!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat een onzin... ik ben echt wel flink van mezelf en ik had een super duidelijke 4d echo...

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ben ook flinker van mezelf en pas geleden de echo met 14 weken gehad, nou daar was heel duidelijk een kindje zichtbaar.

Een vriendin van me die ook flinker is had de 20 weken echo en ook daar alles heel goed zichtbaar inclusief geslacht.

Met 28 weken hoef je je vast geen zorgen te maken hoor!

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik voind de foto's bij onze pretecho wel minder scherp dan wat ik had gezien ( en dat kwam toch echt omdat ze voor het gezicht op de dikste plaats van mijn buik moesten zijn, maar desondanks vond ik, dat het toch een leuke indruk van ons kindje gaf.

Foto's staan in mijn album..kijk maar eens

10. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    bedankt voor jullie reacties!! ben ik weer een beetje gerust gesteld :D

@hellen ik vind jou foto's indd iets onscherp maar moet zeggen een vriendin van mij die is zelf wel maatje model zeg maar en die had ze ook zo uitzien. prachtige buik heb je trouwens!!

@emmeken36 wij hadden indd ook hele goede echo's bij 9 weken en 12 weken al helemaal ondanks mijn buikvet
    na jullie reacties maak ik me er niet meer druk om!

11. 894hi

894hi Niet meer actief

hier ook een pretcho laten doen beeld was mooi konden alleen het gezichtje niet goed zien omdat mevrouw haar vuistje bij dr hooft echt NIET weg wou halen heb moeten springen duwen schudden.. en nog eens terug geweest... ze is inmiddels geboren en ligt nogsteeds met haar vuistje tegen dr gezicht aan als ze slaapt dus ik had gewoon pech.

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    als onze foto's van echo;s staan online (ik woog 111 bij de 2e en was ook alles behalve skinny bij de eerste) en vanaf 6-7 weken gewoon alles uitwendig te zien, bij de VK niet maar die heeft klote apparatuur toen heb ik gezegd dat ik zelf wel een goede echo betaal en voila bij een pretecho bureau konden ze wel gewoon alles zien in diezelfde week. Soms is het ook gewoon gemak van de doktoren hoor, lekker handig maar het is lang niet altijd nodig..

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    wij hebben met 18 weken pretecho gehad heel mooi en duidelijk goeie apparatuur......
    de termijnecho met 10 weken was inwendig want dat was op de buik echt niet te zien....
    20 weken echo ben ik ook doorgetuurd naar zh ivm slecht zicht door overgewicht!!
    maar de pretecho was echt super mooi en helder!!geniet ervan

14. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Haha wat een grapjas die je dat gezegd heeft zeg! Heb een bmi van 40 en bij de eerste lag de placenta zelfs aan de voorkant en dan nog heb ik prachtige echoos gehad!
    En ook nu heb ik absoluut geen problemen met welke echo dan ook!

Gewoon gaan en van genieten!

xxx

15. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    dankjewel voor al jullie positieve berichtjes!
    ik ga er nu met een gerust hart na toe en we gaan er lekker van genieten!!

16. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Hoi mamaweentje:
    Ik heb het in een slechte resolutie op internet gezet en nog vind ik het super duidelijk. De echte foto's zijn nog 100x duidelijker, net als de dvd: Photo
    en ik weeg niet in de '2 getallen' om het zo maar te zeggen.

17. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Het is wel echt zo!!!!! De vriendin van broertje van mijn vriend is ook zwanger, en weegt nu ongeveer 110kg/115kg denk ik (27wk zwanger), en wilde graag een 3Decho. Ze konden alleen niet genoeg zien om een mooi 3Dbeeld te krijgen, dus is het 2D geworden. Ook supermooi hoor, dat kon je prachtig goed zien, maar 3D was dus niet gelukt.. Ze hoefde dan uiteraard ook niet te betalen voor een 3D, maar voor de 2D, die goedkoper is.

18. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    @liefde 1978 vind het indd een prachtig duidelijk foto
    ik ga me er niet meer druk om maken ik hoor van iedereen alleen maar goede verhalen en aangezien ik ook hele duidelijke echo foto's heb gehad bij 6,5 week 9 weken 12 en 20 weken ga ik er maar gewoon van uit dat onze 3d echo ook super mooi worden heb onze andere echo's in het foto album staan heb zelfs bij de 6,5 week echo gewoon een uitwendige gehad en was al zeg ik hetzelf heel duidelijk allemaal en k heb ook een gewicht van geen 2 cijfers.
    ik zie het de 12de september wel!

19. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Veel plezier Mamaweentje, het wordt vast een superervaring!

20. linde90

linde90 Niet meer actief

ook ik zit in de 3 getallen, en niet er net overheen, ik ben van de week geweest, en al zeg ik het zelf, een hele duidelijke foto meegekregen, die wazige vlek is een voetje......

Deel Deze Pagina