Je kan ook via de kruitvat site bestellen hoor. Heb ik ook eens gedaan met de winnie de pooh muziekvieuwer. een paar dagen later binnen.
Ik ga niet eens meer vragen hier bij de kruidvat of ze de aanbiedingen hebben, heb nu al een paar keer gehad dat ze het niet hadden en ook niet kregen maar dan hingen er idd wel grote posters voor het raam .. dan denk ik ( in dat geval het hoofd kantoor dan ) waarom hang je die dan op, dat is toch een lokkertje .. Ik irriteer me ook altijd zo aan die mensen die bij de kruidvat werken dat ze zo weinig weten van een product .. Toen kyano nog klein was en een keertje goed verkouden was en ik aan die meiden vroeg wat ik dan het beste kon gebruiken werd mij verteld ( ik was voor het eerst moeder en wist dus niet wat wel en niet kon ) '' ja dan moet u in het kinder vak kijken ( wijzend naar een hoek in de winkel ) daar staat alles '' als ik dit bij de Etos vraag dan lopen ze direct met je mee ze kunnen precies vertellen wat je beter wel en niet kan gebruiken, het lijkt wel alsof ze bij de kruidvat zo weinig weten ... Sorry was ff off topic ...
Ik heb die camera van 20 euro gekocht voor m'n dochter. Het is ook echt een kinder camera! Hij is geheel plastic, maar voor haar (ze is 7 bijna 8) is ie helemaal geweldig. Ze kan zelf ermee filmen en foto's mee maken. De kruitvad bij mij in de buurt hadden 'm niet moest er voor naar de stad die 'm inmiddels ook niet meer heeft. Vrouw van de kruidvat vertelde dat dit echt een op=op actie is. Dat betekende dat als zij deze camera nog in het magezijn hadden liggen ze 'm mochten verkopen voor 20 euro. Maar bij hun was hij toendertijd al helemaal uitverkocht. Dus het is maar net of ze 'm nog achter hebben liggen of niet (rest bestand dus)
Ja dat zeggen ze tegen mij ook altijd als er een aanbieding is uit de folder. Maar dan denk ik bij mezelf zet het dan niet in de folder! Want niet alle winkels hebben dat ding meer. Een folder aanbieding mag je toch wel verwachten dat er een hoop van binnen komt en dan goed verkocht kan worden Maar in ieder geval, sorry ging even off topic hier zijn ze ook op of nooit binnen geweest
Had de camera ook zien staan, maar bij ons KVT wastie er ook niet meer.. is wel vaker, mja kunnen die meisjes ook niets aan doen natuurlijk. Vind het team in Steenbergen erg prettig, want als er iets op is, bellen ze altijd even naar een ander filiaal (roosendaal) of ze het daar nog hebben. En daar lopen ze altijd wel met je mee als je iets nodig hebt. Al ik me wel afvraag...ze moeten bij elk medicijn wat ze verkopen vragen: "wilt u nog advies of informatie over dit geneesmiddel?" En ik heb echt nog nooit iemand horen zeggen: ja ..blaablaablaa of ze dan ook het antwoord zo weten, of dat ze ook de bijsluiter gaan lezen? Want als ik mijn paracetamolletjes koop dan zeg ik Nee op die vraag.. maar wat als ik ja zeg.. hmmm als het een keertje niet druk is eens uitproberen haha
Hier hebben ze bij de kruitvat eigenlijk altijd nog wel een voorraad van de aanbiedingen.. Niet altijd natuurlijk maarja, daar kan het filiaal niet zoveel aan doen. En bij ons word wel gevraagd of ik nog advies wil, en als ik ja zeg, krijg ik dat ook netjes.. Dus ben zelf erg tevreden over dit filiaal. in mn vorige woonplaats meed ik de kruitvat omdat er van die mutsen werken die nog niet weten wat het verschil is tussen stippen en strepen.. maargoed, dat zegt meer over die dames zelf.. Verschilt dus heel erg per filiaal, maar hier wel een tevreden klant hoor.. Oja, die hotelbonnen hebben wij 3dagen na de start van de aanbieding nog opgehaald voor iemand...
Wij hebben allemaal ons diploma om te adviseren aan de kassa. Bovendien is er elke dag een gedilpomeerd drogist aanwezig. Weet de verkoopster het niet dan MOET ze de drogist erbij roepen. Dus nee, wij lezen geen bijsluiters voor! Als een klant geen info wilt, zijn wij verplicht te melden dat er een uitgebreide bijsluiter in zit die voor gebruik gelezen moet worden!
Wat ik belachelijk vind bij kruidvat is dat het vaak gebeurt dat een aanbieding die op dinsdag ingaat al op maandag in de schrappen ligt en dus ook verkocht word. Een tijd terug was er een baby born pop voor 25 euro. Kwam ik daar braaf dinsdag om 9 uur kreeg ik te horen, tja mevrouw gister allemaal al verkocht. Het dit al meerdere malen ervaren, vind het echt niet kloppen.
Nou dan hebben 9 van de 10 meiden die bij de kruidvat werken zeker met hun ogen dicht hun diploma behaald .. Vind de kennis een stuk minder bij de Kruidvat ivm bv de Etos ... Heb trouwens ook nog nooit gehoord dat ze vragen of ik er informatie over wil hebben ofzo ..
ik heb het wel meegemaakt hoor, vroeg een med. tegen diarreen voor kinderen onder 6 jaar, Ze wisten echt niks
Mijn tante heeft m in Bergen op Zoom gehaald, ook redelijk in de buurt. Maar hij heeft er weleens meer ingestaan en ben toen ook geweest, nergens was hij! Kregen ze er maar 1 ofzo binnen...
T aller leukste was nog toen mij gevraagd werd of ik nog vragen had over een bepaald medicijn wat ik kocht. Ik antwoord ja , stel mijn vraag.. en ze kon m niet beantwoorden Weet dat t verplicht is om t te vragen , maar komt niet echt snugger over dan.
Nee, nog niet! Truus zou gister nog voor me kijken in het centrum geloof ik, en vorige week zijn ze bij de Kruidvat in Oudenbosch niet binnengekomen, dus misschien zijn ze daar vandáág binnen gekomen.. Ik hoop maar dat 't nog gaat lukken, ik wil met Sinterklaas echt niet zonder videocamera zitten!
@shaddixxx: De camera is voor jezelf? Dan zou ik dit toch echt laten varen hoor! Je hebt er helemaal niets aan. De camera weegt nog geen 100 gram, en is echt speciaal voor kinderen! De resolutie waarmee je filmt is het echt niet waard. Hij is nog kleiner dan de gemiddelde handpalm van een volwassene. Voorbeeld: neem je handpalm en dan NIET de vingers mee rekenen. Alleen dat stukje....zo klein is de camera....vandaar dat ik 'm ook voor me dochter heb gekocht. Mocht je 'm echt toch willen en kan je 'm niet meer bij de kruidvat halen, voor 40 euro kan je 'm bestellen op de website van bartsmit. Daar verkopen ze namelijk precies dezelfde. Liefs Linda