hoi hoi ik heb vandaag deze boeken gekocht via www.bol.com *Zwanger worden handboek voor kinderwensers en twijfelaars 2 werkdagen Auteur: M. Croon Paperback | 2004 bol.com prijs: 27,95 *Waarom mannen niet luisteren......en maar een ding tegelijk kunnen lessen voor vrouwen over mannen 2 werkdagen Auteur: Allan Pease & B. Pease Paperback | 2000 bol.com prijs: 4,95 *Voornamen boekje een praktische handleiding met 6000 namen 2 werkdagen Auteur: D. Gerritzen Paperback | 1999 bol.com prijs: 9,25 *Ik was twaalf en fietste naar school tachtig dagen in de kelder van Dutroux 2 werkdagen Auteur: Sabine Dardenne Paperback | 2005 bol.com prijs: 10,00 het lijken me wel leuke boeken en ik heb weer wat te lezen liefs samantha
Lekker hé! Met bakje koffie, een kussen in de rug, benen op de bank en lekker lezen. Heb toevallig net het boek van Diana gekocht. Over het leven van Diana toen ze nog bij Oortje was. Ben benieuwd. Lees'se meis! Liefs Nies
ja ff lekker languit op de bank en relaxt boekje lezen heb er nou al zin in hihihihihihi liefs samantha
Lezen heerlijk!!!!! :-D Maar dat boek van Sabine Dardenne zou ik niet gaan lezen. Ik denk niet dat ik daar tegen kan...
Heerlijk ! Ik ga dadelijk ook lekker op de bank zitten met een stapel boeken, meegebracht door mijn schoonvader. Ben nu bezig in "De vrouwen van Fossil Nash". Ik had er nooit van gehoord, maar het is een mooi boek ! Groetjes, Nikki F
Denk dat ik me ook maar eens wat boeken moet gaan aanschaffen nu ik zoveel thuis ben dan krijg ik tenminste de dagen om.
Ik heb het boek ook. Maar ik vond het heel slecht geschreven. Ik zou dit boek ook niet aanraden aan anderen.
de boeken zijn zopas binnen gekomen dus ik kan lekker lezen ik heb ff door dat boek gebladert en het is nou al interresant dus ik ga straks lekker lezen hihihihi liefs samantha