Videodeurbel, maar welke?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Haje32, 17 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    Hier ook de eufy en erg tevreden mee..

2. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    583
    383
    63
    Vrouw
    Bedankt voor alle tips dames. Het gaat de eufy worden.

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wij hebben de nest hallo en ik wil niets anders meer!
    Je kunt het precies instellen zoals je wilt, wel geen melding, tot hoever.. wel of niet bewegingen en geluiden. Gezichtsherkenning etc.
    Met Halloween hadden we enge geluiden, nu hebben we kerstgeluiden als de deurbel gaat.. super leuk:D
    Plus we hebben oa een google hub en die laat zien wie er voor de deur staat als je op de bank zit.

4. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Wij zijn ook op zoek, dus ik neem deze tips zeker mee, maar even een vraagje : hoe doen jullie dat met het waarschuwen dat er gefilmd wordt. Ik zie bij ring dat ze daar een sticker voor meeleveren, maar dat vind ik zo lelijk.
    En kun je bij die andere ook instellen dat er alleen gefilmd wordt bij aanbellen en dan ook alleen het pad en de voortuin, aangezien de openbare weg en dus ook voorbijgangers filmen niet mag?

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.519
    14.020
    113
    Vrouw
    Ook ik herken dit totaal niet.

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.519
    14.020
    113
    Vrouw
    Bij de eufy zit ook zo'n sticker meegeleverd, maar die moet ik nog steeds ergens opplakken. :oops:
    Je kan zelf de zone afbakenen die hij mag filmen. Gaat super simpel.
    Wij filmen trouwens, in overleg met de buren, wel de stoep en parkeerplekken hier voor de deur. Hier in de wijk worden regelmatig auto's gestolen of onderdelen uit auto's gehaald.
    Toevallig hadden wij laatst politie aan de deur om de camerabeelden op te vragen ivm een inbraak, zij waren er een voorstander van dat we dat zouden filmen, dus toen hebben we de zone van de voortuin uitgebreid naar de parkeerplekken, gaat super simpel. Ondertussen hebben de buren ook een eufy dus wordt er een nog groter gebied gefilmd, wat een veilig gevoel geeft.

Tante Truus vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina