13.6 Een meisje??? (geen nub maar echt geslachtsfoto)

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by OemRomaissa, Feb 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    hallo dames

gisteren was ik op de 9maandenbeurs en daar liet ik een echo maken, mijn man heeft lang niet bij de echo's kunnen zijn dus lieten we een simpele 2d echo maken, de mevrouw van de echo die gaf ons aan dat het 100% een meisje is en gaf deze echo mee. normaal doet zij geslachtsbepalingen vanaf 14 weken, en ik was dus gisteren 1 dagje eerder.

nu vraag ik me af zien jullie ook echt een meisje?
    ik ben er super blij mee maar ik ben wel bang dat het nog veranderd ofzo of is het echt een meisje?

2. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja vind hem ook super duidelijk :)

3. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    aangezien er niks tussensteekt denk k wel meisje ja:)
    t is wel heeuull vroeg;)

4. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

Nov 6, 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Hihi stom eigenlijk he, dat je toch gaat twijfelen omdat het zo vroeg is, terwijl de vrouw van de echo het zo duidelijk ziet en zegt... En ze zou het echt niet zeggen als ze niet zeker is!!

En als mensen op dit forum het toch niet helemaal duidelijk kunnen zien, ben je misschien toch weer bang dat het anders is, terwijl je zo blij bent dat je het geslacht weet!! :)

Geniet er lekker van!

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik zeg duidelijk een meisje :D

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Je wilt dit vast niet horen, maar ik ben niet overtuigd.
    Het is ook nog erg vroeg he, bij mij was het met 17 weken zeker weten een meisje, en bij de 20 weken toch echt een jongen ;)

7. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    hahah ja inderdaad. je omschrijft precies hoe ik me nu voel
    blij maar onzeker! zo onzeker dat ik nog maar met 17 weken een geslachtsbepaling laat doen

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Kindje ziet er indd uit als een meisje!

9. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

Nov 6, 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Hihi, Ik wil dat ook laten doen met 17wk. Gewoon voor de zekerheid... ;)

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Na 2 meiden zou ik ook zeggen MEISJE!
    Heel duidelijk zeg.

11. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik heb vandaag dan toch maar iets roze gekocht bij de prenatal. ik ga over 3 weken een extra geslachtsbepaling laten doen (17w) en ik kan de spulltjes eventueel nog ruilen want ik bewaar de bon en laat de kaartjes er nog even aan zitten

al heb ik wel gewoon het gevoel dat het een meisje is hoor, ik heb de echo vergeleken met die van mijn dochtertje en hij lijkt er op alleen was het toen een 20 weken echo

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Heb ik het nou verkeerd of is voor de 14 weken het geslacht nog helemaal niet gevormd? Dan zijn alletwee de geslachten toch een soort vorkje?(NUB) Zie je dat nu niet van de onderkant?
    Het lijkt inderdaad zo op een meisje, maar ik vind het erg vroeg dat er 100% meisje gezegd wordt...

13. Noenoe

Noenoe Bekend lid

Oct 14, 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Ik vind het echt knap dat jullie kunnen zien wat het geslacht is. Ik kan het er namelijk niet uithalen en ik zie het echt niet haha, maar ja ik ben ook echt nog een leek...:);)

14. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

Oct 10, 2011
    354
    0
    0
    als ik kijk naar al mijn echo,s van de meiden denk ik een meid als is met 14 weken nog erg vroeg natuurlijk hier doen ze het pas met 16 weken ..

15. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik denk dat het wel eerder gevorm word, er zijn in nl nu 4 of 5 echo bureaus die geslachtsbepalingen doen vanaf 14 weken. en ik denk dat als het geslacht dan niet gevormd zou zijn dat ze dat nooit kunnen en mogen aanbieden toch?

ik heb een vriendin en die heeft met 14.2 weken een geslachtsbepaling gedaan en bij haar zie je echt een piemeltje

veder tja, ik weet het ook niet, de echoscopiste die zei dus (en dat heeft ze dus ook op de echo getypt) dat ze er van overtuigd is dat het een meisje is

ik ben eens gaan googlen op haar en haar praktijk en het blijkt dat ze erg goed is in het vroeg bepalen van het geslacht. ik ga in ieder geval over 3 weken nog een geslachtbepaling laten doen hier in de buurt met 17 weken

16. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

Jan 28, 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    vindt het eigelijk niet echt duidelijk hoor...maar blijkbaar ligt het aan mij want iedereen lijkt het te zien ... zou het echter nog wel ff dubbel checken met een wat later termijn, zou er nog niet 100% vanuit gaan verder...

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Lijkt mij ook een meid idd :)
    Zou er nog niet TE vast vanuit gaan, want op deze termijn kan het nog wel eens zijn dat het toch anders is dan het lijkt, maar dit is ook wat ik bij Thirza zag op de echo bij 13-14 weken, (geen foto van).

Wat ik ervan weet, gaan de geslachtsorganen zich vanaf een week of 11 vormen. Als alles dus mooi duidelijk erbij ligt en de echo is helder, KUN je dus al vroeg iets zien, maar het kan ook goed dat je nog geen barst ziet.
    Maar deze lijkt me wel helder :)

18. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

Oct 10, 2011
    354
    0
    0
    ik heb deze is met 16 weken
    wat denken jullie

19. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Met 14.4 weken dacht ik ook te zien dat onze dochter een meisje was, maar de vk wilde er geen uitspraken over doen.
    Uiteindelijk bleek ze met 17 weken echt een meisje te zijn en nu ik deze echo zie denk ik ook echt dat je een meisje verwacht hoor!

20. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Ik weet het niet. Het ziet eruit als een meisje, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Zou idd, met 17 weken dan nog 1 laten doen.

Ik ben zelf ook razend nieuwsgierig, maar ik wacht ongeduldig af tot de 20 weken echo...

Share This Page