Videoland, Hans betaald de schade

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GossipGirlxoxo, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb de docu gezien en nee ben er zelf totaal niet gevoelig voor. Althans niet voor de man met een boot, vip tafel en een fles champagne. Gek genoeg ben ik wel met een vrij rijke man geëindigd maar dat was omdat hij me er de eerste maanden niks over verteld heeft. Hij was gewoon heel lief en leuk en grappig.
    Al die patsers liet ik na een date al zitten, hou daar totaal niet van.

Ik ben tijdens het Tinderen wel op een erfgenaam van de cartier familie gestuit. Hij wilde wel een ticket voor me betalen zodat ik naar Parijs of Monaco kon komen. Ik vond het wel bijzonder en spannend. Als ik geen kind had gehad en hij een stuk jonger was ik er misschien voor het avontuur wel op ingegaan.
    Maar met een beetje googlen bleek hij al een stuk ouder dan hij deed voorkomen.
    Maar hij was het wel echt, heb hem nog steeds op mn LinkedIn en Insta. Echt zo’n filantroop. Meer geld dan je ooit in je leven op kan krijgen. Verzamelde kunst. Steunde allemaal goede doelen. Zulke dingen openen wel deuren naar een wereld die een beetje verborgen is en dat vind ik dan wel weer interessant. Niet of je op een boot in Dubai kan zonnen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina