is videoland wat up to dater dan netflix met serie en film we zijn wat uit gekeken op netflix vinden de serie wat achterlopen..\ zijn benieuwd of videoland nu beter is of gelijk
Ik vind het niet te vergelijken omdat het aanbod heel anders is. Videoland is meer met Nederlandse series en films. Maar je kan het 2 weken gratis proberen dan kan je kijken of het bevalt. De 12 van oldenheim is iig een leuke serie.
Bepaalde series zijn bij Videoland wel up to date zoals Broadchurch en the Blacklist. Verder idd NL series van Videoland zelf/RTL series.
Inderdaad veel nederlandse dingen. Wij hebben hem na 2 weken proef weer stop gezet. Kwam dingen tegen als Geer & Goor, Chantal blijft slapen enz.
Wij hebben ze allebei gehad. Hier ook VIiideoland na de proeftijd van 2 weken weer stop gezet. Vind dat Netflix veel betere series/films heeft om lekker voor te gaan zitten. Ook de series die ze zelf maken zitten hele leuke tussen.
Wij hebben videoland en netflix, ik kijk veel amerikaanse series zoals greys anatomy, blacklist etc op videoland. Ik vind Netflix zo lastig qua zoeken..kan er nooit goed op vinden wat ik zoek. Daarom kijk ik meer videoland...en sommige nederlandse series zijn best leuk om naar te kijken ook, laatst de hele serie gooische vrouwen gekeken en daar heb ik echt van genoten. Maar het zijn wel 2 hele verschillende aanbieders...je moet het proberen om te kijken of het wat voor je is.
Ik vind het aanbod op Videoland tegenvallen, twee weken gehad en 1 ding gekeken... Netflix vind ik veel leuker
Netflix heeft leukere boeiende films/series, videoland heeft wel van die lekkere wegkijken series, wat ik zelf ook wel lekker weg vind kijken.