Na Doortje, nu ook Giel. AMSTERDAM - De oom van Frans Bauer heeft zelfmoord gepleegd. Oom Giel de Krom zou zich hebben verhangen in de instelling waar hij behandeld werd vanwege zijn depressie. Een woordvoerder van Frans bevestigt het nieuws. "De familie wenst zo min mogelijk aandacht omtrent deze trieste gebeurtenis. Ze hebben eerder dit jaar al genoeg ellende over zich heen gekregen." Frans Bauer is momenteel op vakantie in Gran Canaria en is niet bereikbaar voor commentaar. Of hij eerder terug komt voor de begrafenis is onduidelijk. De familie Bauer ging afgelopen maart door een diep dal toen Frans' oom zijn vrouw Doortje om het leven bracht in hun woning op het woonwagenkamp in Fijnaart. De twee wilden samen uit het leven stappen. Giel schoot Doortje dood en werd zelf zwaar gewond opgenomen in het ziekenhuis. Sindsdien heeft de familie Bauer geen contact meer met Giel, die in een inrichting werd opgenomen. Nu, vier maanden na het drama, heeft Oom Giel weer een zelfmoordpoging ondernomen. Dit keer met succes.
Mijn ongezouten mening....die mensjes hebben samen besloten uit het leven te stappen.De zelfmoord van die oom mislukt....vervolgens word ie uitgekotst door de hele familie....en nu zou het zielig zijn voor Fransje Bauer,dat zijn oom dood is?Kom nou.Ze hebben die man gewoon laten stikken.Maar dat is mijn mening op afstand...ik ken die mensen niet van dichtbij en mijn mening is gebaseerd op wat ik in de media erover gehoord heb.En ik heb altijd een beetje heftige meningen Plus dat mijn haren toch al overeind gaan staan van alleen de naam Frans Bauer al.Kan er niets aan doen....vind het zo'n irritante vent.
Sneu voor de familie. Maar ik denk dat deze man echt dood wilde en nu dus ook pas rust heeft. Nu is hij samen met zijn vrouw.
Even te verduidelijking....ik vind het wel erg voor de familie,die die oom niet hebben laten vallen....en ook nog wel erg voor die stomme Frans....maar was echt verbijsterd toen ze zo hard over die oom oordeelden destijds en hem zo lieten vallen.En ben blij voor die man,dat hij eindelijk rust heeft.
Pff eigenlijk akelig dat mensen zo zwaar leven hebben dat het tot dit moet leiden . Hoop dat hij nu zijn rust heeft!
Hier ben ik het wel mee eens hoor. Depressie is een ontzettend heftige en gecompliceerde ziekte. Mensen denken er vaak zo makkelijk over, dat het bijvoorbeeld een vrije keuze is om zelfmoord te plegen. Maar daar gaat zo'n lange, vreselijke en slopende ziekte aan vooraf... En zo moet het eigenlijk ook worden gezien, als een dodelijke ziekte. Iemand die kanker heeft ga je het ook niet verwijten als hij sterft...
Ik ben blij voor de man dat hij rust heeft nu en weer bij zijn vrouw is. Hij heeft samen met zijn vrouw besloten om er uit te stappen..dit lukte voor haar maar niet voor hem. Wat voor een schuldgevoel denk je dat deze man gehad heeft.
Ben blij dat et em gelukt is nu. Lijkt me vreselijk als je samen dood wilt en alleen jij overleeft het, je gaat kapot van verdriet en eenzaamheid, en dan nog een familie die je geen 1 keer heeft opgezocht in de instelling waarna je daarna beland. Geen 1 keer langsgekomen, die man heeft daar ziels alleen gezeten, verselijk.
Poeh zeg, wat een boel in één keer... Hopelijk is het eindelijk rustig bij de familie Bauer. Ze krijgen nu wel heel veel op hun bord. Wat erg ook van dat neefje...
ik las het ook.. en ook dat de vader van Frans, momenteel chemo + bestralingen krijgt in de behandeling tegen longkanker. Dus ze krijgen het inderdaad flink op hun bordje.. dit gun je niemand zeg..