Hoe vinden jullie "Bennett" voor een jongen!? In Amerika heel popu, maar kan de naam hier? Vind het echt een stoere naam!
Ik vind het ook wel kunnen. Zal wellicht eerst wennen zijn voor mensen. Wij gaan waarschijnlijk ook voor een 'amerikaanse' naam die hier niet tot nauwelijks voorkomt.
Of Bingley Bennett vind ik een echte achternaam. Ik weet dat dat nu een trend is in de VS maar vind het toch niet zo mooi.
gewoon doen!! een naam is heel persoonlijk. en smaken verschilen. ik zou me niks aan trekken van mensen die zeggen dat hij niet mooi is en dat het hier niet kan. achmed en mohammed kunnen dan ook niet. ik vind bloem vlinder en maan namen die niet kunnen maar die worden ook gebruikt. ik zou je zoontje lekker bennet gaan noemen als jullie die naam geweldig vinden. dat is het belangrijkste wat er is. wij hebben ons nooit druk gemaakt om wat anderen van de naam zouden vinden. er zijn namelijk altijd wel mensen die hem niet mooi vinden. en vaak is het ook gewenning. mijn schoonzus heeft haar zoon 10 jaar terug leeroy genoemd nou dat was wat hoor jemig hoe kon ze het verzinnen! je noemt je kind toch niet leeroy wat is dat nou voor naam. en weet je dat is wel een naam die we regelmatig tegen komen nu. wij vinden het belangrijk dat het leuk klinkt. dat het een internationaal te gebruiken naam is en dat er niet een rare betekenis aan hangt. wij hebben nu voor ons 3ekindje een naam die ik nog nooit ergens heb gehoord wij vinden dat leuker dan achter de meute aanlopen
De naam kan zeer zeker. Zó apart is hij nu ook weer niet, dat hij niet kan. Een groot voordeel is, dat je hem uitspreekt zoals hij geschreven wordt. Dat sommige mensen de naam niet mooi vinden, is weer een ander verhaal.
Als je je kind ook Jansen of de Vries zou noemen, doen... ik vind het vreemd om een achternaam te geven
Haha...dat is niet te vergelijken natuurlijk. Hihi. Dit is een gangbare achternaam die ook gegeven kan worden als voornaam. Net zoals; Thomas, Johnson, Davis, Jackson, Lewis, Morris etc. Daar zouden ze denk ik ook niet snel achternamen zoals; Van der Beek, Roberts, Turner, Sanchez, Cook, Baker, etc gebruiken als voornaam. Maar goed. Dat geeft niet weg dat smaken verschillen natuurlijk. Ik vind Bennet leuk! Het stond ook op ons lijstje maar ivm de hond die wij vroeger hadden die Ben heette en een kat Benjamin toch maar niet voor gekozen.