Toevallig vanmorgen even op de weegschaal gezet en mijn meneertje is idd afgevallen sinds hij loopt en rent. Van 14.5 naar 13.7 dus het doet echt wel wat. Ik word ook doodloof als ik naar hem kijk, de héle dag in touw. Wat een workout!
Ik denk dat het er ook aan ligt hoe vaak je weegt. Wij gaan niet naar het CB maar om de 2 maanden naar het zhuis en we wegen iedere week thuis. Normaal ga je om de 3 of 6 maanden(?) naar het CB waardoor je niet echt kan meten of een kind afvalt en het meer lijkt of het gewicht stil staat misschien. Het geeft mij nu wel wat meer duidelijkheid over hoe andere kindjes het dus doen.
Mijn tweede wel. Die wordt steeds dunner, maar is ook superactief. Mijn dochter tot nu toe niet. Die is motorisch ook niet de snelste, maar gaat toch gestaag vooruit met rennen, springen en loopfietsen. Maar dat is en blijft een dik kind. Die zit ook niet meer in de curve, die zit er ver boven. Nou ja, so be it. Ga ervan uit dat het ooit wel goed komt. Hoop ik...
Laatste controle (11 maanden) was zoontje ook maar 300 gram aangekomen. Bij geboorte zaten lengte en gewicht ruim boven de +2 en nu lengte op +1 gewicht op de 0 lijn. Hij loopt nog niet los maar loopt wel de hele kamer door via muren, bank etc etc. Is de hele dag actief. Hij eet daarbij ook nog eens niet heel goed en is een week echt goed ziek geweest. Dus denk dat bij de 14 maanden controle er niet veel bijgekomen zal zijn.
Bij de cb heb je ook inloop spreekuur dan kun je gewoon wegen.moet wel net op een dag en tijd zijn dat je kunt