Hoi hoi, Ik ben zwanger van baby nummer 2 en we weten nog niet of we een jongen of een meisje krijgen, maar we komen er nog niet uit met een naam te bedenken die we beide mooi vinden Onze zoon heet A.aron en graag zou ik weer zo’n soort naam willen: - Goed uit te spreken in het Engels - Korte of middellange naam - Geen top 10 naam, beetje populair mag zeker maar heel origineel hoeft ook niet - Geen klassieke namen Door alle mega lange lijsten op internet zie ik door de bomen het bos niet meer dus hoop dat jullie kunnen helpen!
Aa.ron en... Salomé Niké Nika Nitha Mare Cato Jinthe Suze Jula Juna Yentl Wess Quinn Reza Pepijn Melle Thije Thijmen Sepp Joep Joes Faas Boet Duuk Mees Marten
Tristan Silven Kian Kyran Ilay Marcus Brice Cayden Ferris Tobian/Thobin Owin Dustin Maxim Jona Evan Rhys Seth Jesse Bodhi Eden Ember/Aber Loïs Ailey Megan Senna Indy Gwen Faye Yara Naomi Kaya/Caja
Donna, Ella, Emily, Hannah, Kim, Lauren, Lilian, Maud, Tatum, Rosa Collin, Dexter, Fender, Jason, Jesse, Julian, Morris, Oscar, Quinten, Simon
Dane Iven Owen Joel Dion Loek Cooper Miles Evan Ian Renzo Axel Kiefer Dwight Flynn Mauro Twan Bruce Tyler Alec Menno Harper Kyra Jenna Madee Macey Sadie Grace Danae Rona Ines Aniek Stacey Amy Mandy Lola Jolee Abbey Dawn Gwen Gail Ilja Freya Yentl Avery Aimee Ella